Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Like greit det, du har jo ikke bruk for masse ekstra adam på slutten av spillet, men du har bruk for det mens du spiller.

Endingene kan man se på youtube uansett. Ingenting endrer seg iløpet av spillet uansett, det er bare slutt-filmen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Rart hvor vanskelig ting blir uten penger på kortet. Hadde et par uker forrige måned der jeg måtte sende sms fra nettet hele tiden. Ble fort slitsomt.

Idag skal jeg feste en presenning over noe tømmervirke jeg holder på med. Det skal pakkes ned for vinteren. Men må få min daglige dose med kaffe og internett før jeg begynner da. :fun:

Lenke til kommentar
Har installert Ubuntu 9.04 dualboot med Wubi nå. Jeg skal installere Adobe Flash Player, men får bare feilmeldinga "Error: Wrong architecture 'i386'". What to do?

Har ikke peiling, men første google-søk fortalte meg dette

Opprett en fuckings tråd om det i den fuckings linux-delen og slutt å bruk DNFK som support-tråd. Eventelt bare: http://www.jfgit.com/

Rart hvor vanskelig ting blir uten penger på kortet. Hadde et par uker forrige måned der jeg måtte sende sms fra nettet hele tiden. Ble fort slitsomt.

Idag skal jeg feste en presenning over noe tømmervirke jeg holder på med. Det skal pakkes ned for vinteren. Men må få min daglige dose med kaffe og internett før jeg begynner da. :fun:

Det er noe helt ekstremt stress når et eller annet dukker opp og telefonkiosker plutselig forsvant i fra jordens overflate i tillegg..
Lenke til kommentar
Ugh! Må bestille deler til bilen min, men jeg har ikke penger på mobilen. Så for å ringe å bestille, må jeg til butikken og kjøpe et kontantkort. Hvorfor har jeg ikke kontrakt?

Hvis du har Netcom så kan du bare fylle på fra nettsiden deres.

Tel

enor er faktisk ganske grei sånnsett. Sender "Lade 200" til 2525 og vips så har en penger på kortet..hvis en har penger da seff og et visa-kort..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...