WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Problemet er at hvis du harvester bare EN jente, f.eks. i starten av spillet, får du "bad ending" uansett. Nå er det tre endings da, en god, en dårlig med "sad undertone" og en dårlig med "angry / mad undertone" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Like greit det, du har jo ikke bruk for masse ekstra adam på slutten av spillet, men du har bruk for det mens du spiller. Endingene kan man se på youtube uansett. Ingenting endrer seg iløpet av spillet uansett, det er bare slutt-filmen. Endret 17. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 I just lost faith in humanity. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Bio-cock! HAHA! /cut wrist Jeg lo /cut wrist Endret 17. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bio-cock! HAHA! Er det spillet hvor man løper rundt og fanger små uskyldige små piker, mens man oppgraderer sin evne til å... skyte ut diverse krafter? >.> <.< Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har installert Ubuntu 9.04 dualboot med Wubi nå. Jeg skal installere Adobe Flash Player, men får bare feilmeldinga "Error: Wrong architecture 'i386'". What to do? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har installert Ubuntu 9.04 dualboot med Wubi nå. Jeg skal installere Adobe Flash Player, men får bare feilmeldinga "Error: Wrong architecture 'i386'". What to do? Har ikke peiling, men første google-søk fortalte meg dette Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ugh! Må bestille deler til bilen min, men jeg har ikke penger på mobilen. Så for å ringe å bestille, må jeg til butikken og kjøpe et kontantkort. Hvorfor har jeg ikke kontrakt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Rart hvor vanskelig ting blir uten penger på kortet. Hadde et par uker forrige måned der jeg måtte sende sms fra nettet hele tiden. Ble fort slitsomt. Idag skal jeg feste en presenning over noe tømmervirke jeg holder på med. Det skal pakkes ned for vinteren. Men må få min daglige dose med kaffe og internett før jeg begynner da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg blir like trist hver gang jeg ser den: http://www.youtube.com/watch?v=VRnv_tFKStQ Ser så fuckings awesome ut. I am the king of the world baby! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 På tide å komme seg hjem fra jobb, gidder ikke sitter her når det ikke er noe å gjøre.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gratulerer DNFK, 2,4 millioner views Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gratulerer DNFK, 2,4 millioner views Hurra Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ugh! Må bestille deler til bilen min, men jeg har ikke penger på mobilen. Så for å ringe å bestille, må jeg til butikken og kjøpe et kontantkort. Hvorfor har jeg ikke kontrakt? Hvis du har Netcom så kan du bare fylle på fra nettsiden deres. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har installert Ubuntu 9.04 dualboot med Wubi nå. Jeg skal installere Adobe Flash Player, men får bare feilmeldinga "Error: Wrong architecture 'i386'". What to do? Har ikke peiling, men første google-søk fortalte meg dette Opprett en fuckings tråd om det i den fuckings linux-delen og slutt å bruk DNFK som support-tråd. Eventelt bare: http://www.jfgit.com/ Rart hvor vanskelig ting blir uten penger på kortet. Hadde et par uker forrige måned der jeg måtte sende sms fra nettet hele tiden. Ble fort slitsomt. Idag skal jeg feste en presenning over noe tømmervirke jeg holder på med. Det skal pakkes ned for vinteren. Men må få min daglige dose med kaffe og internett før jeg begynner da. Det er noe helt ekstremt stress når et eller annet dukker opp og telefonkiosker plutselig forsvant i fra jordens overflate i tillegg.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg vil hjem og på trening NAO! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ugh! Må bestille deler til bilen min, men jeg har ikke penger på mobilen. Så for å ringe å bestille, må jeg til butikken og kjøpe et kontantkort. Hvorfor har jeg ikke kontrakt? Hvis du har Netcom så kan du bare fylle på fra nettsiden deres. Telenor er faktisk ganske grei sånnsett. Sender "Lade 200" til 2525 og vips så har en penger på kortet..hvis en har penger da seff og et visa-kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg