Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hahaha xD Hun må være stuka! She is. Det der kan umulig være seriøse spørsmål.Iallefall ikke fra en "voksen" person...? Hun er 19. Jeg kommenterte det nettopp på facebook, fordi hun kom med en av de kommentarene da (de andre har jeg hørt tidligere). Hun mener tydeligvis fortsatt det med oksygenet, siterer fra fb: "Veit du ka! Den meina eg fortsatt! Kem som fant ut at me måtte ha oksygen for å leva, MÅ ha vært nåkken!!" (satser på at dere forstår dialekten). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAH! anfall made my day Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Og jeg er tilbake fra Moss! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Et lett offer for kreasjonisme mao. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 "Veit du ka! Den meina eg fortsatt! Kem som fant ut at me måtte ha oksygen for å leva, MÅ ha vært nåkken!!" Kunne vært at hun mente at "hvem fant ut at det var oksygen som gjorde det mulig å leve"? Ellers er det nesten bare trist. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 *rippe musikk med Audacity* Hadde vært mye enklere å laste ned, da kunne jeg dusja i mens, men neida. Jeg må sitte her å starte og stoppe Audacity for hver sang -_- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fy faen. Jeg tror jeg kjenner norges blondeste/dummeste person:- "Hvem oppfant oksygenet?" - "Er ringenes herre en sann fortelling?" - "Var det busser på jesus sin tid." + 1, men det ble bra bøker av de filmene! xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 *rippe musikk med Audacity*Hadde vært mye enklere å laste ned, da kunne jeg dusja i mens, men neida. Jeg må sitte her å starte og stoppe Audacity for hver sang -_- Kan jo bare splitte låtene etterpå da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg vet da det, men det er da ikke enklere ... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tur på Tropicana når jeg først tar turen til Gol er et must. Noe flere forumbrukere utenom Llandari som bor på Gol? Mener å huske det bodde noen flere der. Ikke som jeg vet om. TinaM bor på Ål, det er vel den nærmeste jeg kommer på i farten. Kanskje jeg skulle vært med på badelaning jeg også, med mindre det er fullt. Eller er det invite only? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skal jeg ta rescue eller harvest the little girl? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gah, mett. Og jeg burde gå på skolen. Eller jeg kan sitte her og høre på Danger og Trentemöller. Uff, choices, choices. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skole Det skal i hvert fall jeg. Hurra for fritak som lar meg begynne kvart på ett på torsdager og slutte ti på halv tolv på onsdager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tur på Tropicana når jeg først tar turen til Gol er et must. Noe flere forumbrukere utenom Llandari som bor på Gol? Mener å huske det bodde noen flere der. Ikke som jeg vet om. TinaM bor på Ål, det er vel den nærmeste jeg kommer på i farten. Kanskje jeg skulle vært med på badelaning jeg også, med mindre det er fullt. Eller er det invite only? Ikke invite only. Lanet er arrangert av Kandu. siden til lanet er nede akkurat nå, men her er litt info: http://www.kandu.no/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ja, det blir vel skole. Må ned til byen og kjøpe røyk uansett. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har ikke vært utafor huset i det hele tatt på en uke nå... Men jeg veit jeg haaar så lyst Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har ikke vært utafor huset i det hele tatt på en uke nå... Men jeg veit jeg haaar så lyst Kom deg ut, kom deg ut og opplev livet! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skal jeg ta rescue eller harvest the little girl? Rescue. Den slutten du får når du redder mesteparten er mye bedre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Problemet er at hvis du harvester bare EN jente, f.eks. i starten av spillet, får du "bad ending" uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg