Mikkel™ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Vel, når en gitar er 55 år gammel og godt spilt så er det vel naturlig at den er slitt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Vel, når en gitar er 55 år gammel og godt spilt så er det vel naturlig at den er slitt Ja, men ser ikke fint ut med slitt lakk akkurat Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bare og slipe og lakke på nytt da Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da mister den litt av "orginaliteten" da.. :] Jeg bare sier det jeg. Når Mark Knopfler takker for seg, skal jeg kjøpe gitaren hans.. Det er bestemt. x] Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da mister den litt av "orginaliteten" da.. :] Jeg bare sier det jeg. Når Mark Knopfler takker for seg, skal jeg kjøpe gitaren hans.. Det er bestemt. x] Du har begynt å spare ja Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tror han har flere så. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 In my dreams. Bestemt meg for å dra på Mark Knopfler konsert neste år Blir gull Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Takk thomas nå stikker jeg og eter og regner med at du har endra mening innen jeg er tilbake...! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg skal ihvertfall lære å spille gitar og ha en Gibson Les Paul! Da helst med en Marshall amp til! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kjøp dere en ny gitar. Mye bedre enn de 50 år gamle skrothaugene dere viser til. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det blir nok elsk Sameboe. Hvor er boren din BTW? han kan da å spille gitar såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 LOLOLOLOLOL pass på at dere ikke detter.. Ektet mannfolk kjøper Explorer, warlcock, beast, flying V etc . Les Paul er dau så nå er det nye tider. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Det blir nok elsk Sameboe. Hvor er boren din BTW? han kan da å spille gitar såvidt jeg vet. Storebroren min (ikke Samebror) kan spille gitar ja, men han bor på Stord (på andre siden av landet) så må nok fint skaffe meg gitar selv, og lære det selv! LOLOLOLOLOL pass på at dere ikke detter.. Ektet mannfolk kjøper Explorer, warlcock, beast, flying V etc . Les Paul er dau så nå er det nye tider. Det er da folk dør, ting som regel tar av, bare se på Michael Jackson. Endret 17. september 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 huff, for en samling...Selger du hjertesteinen din nå Slimda ? btw WTF hva mener du med WTF? Det er en ekstremt eksklusiv og god gitar! Samt at den er drit gammel! Jeg hadde kjøpt den hadde jeg hatt cash til det! TWFA (Tom Waits For Allice) har vel en sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fy faen. Jeg tror jeg kjenner norges blondeste/dummeste person: - "Hvem oppfant oksygenet?" - "Er ringenes herre en sann fortelling?" - "Var det busser på jesus sin tid." Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg og har lyst på en Explorer Explorer er HAWT! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fy faen. Jeg tror jeg kjenner norges blondeste/dummeste person:- "Hvem oppfant oksygenet?" - "Er ringenes herre en sann fortelling?" - "Var det busser på jesus sin tid." Hahaha xD Hun må være stuka! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fy faen. Jeg tror jeg kjenner norges blondeste/dummeste person:- "Hvem oppfant oksygenet?" - "Er ringenes herre en sann fortelling?" - "Var det busser på jesus sin tid." Det der kan umulig være seriøse spørsmål. Iallefall ikke fra en "voksen" person...? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gah, frustrerende. Ingen av programmene eller sidene jeg bruker til å skaffe meg musikk fra MySpace virker lenger -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg