Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Nå har jeg spilt nok WoW for i dag, får finne meg noe MacGyver å sette på..

@b-real, se å pell deg tilbake du også..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Bestemme deg om du er glad eller ikke? Hvorfor må du i det hele tatt bestemme deg for noe slikt? Hadde du vært glad så hadde du vist det.

Lurer på hva det er med folk som mener at de ikke har noe de skulle ha sagt fordi at de ikke har levd i en hvis tids-epoke eller har hørt på en eller annen type musikk *riste på hodet*

Lenke til kommentar

Har tenkt til det men er ikke wow på denne pc'en, ikke er det patchet, ikke har jeg spilletid som jeg kan donere OG det er noe fucked med nettverket på denne pc'en så jeg får ikke hentet wow fra f.eks oppe eller pc'en til madammen heller :(

Faen er det slags XP-version dere kjører egentlig på disse skolelaptopene egentlig? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har tenkt til det men er ikke wow på denne pc'en, ikke er det patchet, ikke har jeg spilletid som jeg kan donere OG det er noe fucked med nettverket på denne pc'en så jeg får ikke hentet wow fra f.eks oppe eller pc'en til madammen heller :(

Faen er det slags XP-version dere kjører egentlig på disse skolelaptopene egentlig? :p

Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger..

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
NICE! De har endelig fått fiksa internett på toget mellom Bergen og Oslo! :D

Nice!

Passer meg utmerket, skal ta bergensbanen til Gol i nær fremtid :wee:

Lenke til kommentar

Nå om de bare kunne fikse nett på toget fra Trondhjem til Steinkjer :p

Ekstern disk ftw ^^

Lenke til kommentar

Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger..

:wee:

Det er faktisk sant jo :(

Ikke er det start->Run på den, ikke har jeg tilgang til å velge mappe-alternativer heller..WTF IS DIS SHAIT?

Han vil vel rett og slett ikke spille fordi jeg ikke spiller lenger tenker jeg.

Ikke sant det snuskepupp?

Det er også sant sukkerbjørnen <3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ikke er det start->Run på den, ikke har jeg tilgang til å velge mappe-alternativer heller..WTF IS DIS SHAIT?

Skal være tilgjengelig igjen det?

Var en policy som var litt emo som forårsaket det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...