Herr Brun Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Synes da uddis høres mer nedverdigende ut enn en forkortelse... Hva er det i så fall en forkortelse av? Er i grunn ikke nødvendig å gjøre det til en vane å slenge det rundt seg. Uddis er en forkortelse av utlending. hvorfor du mene jeg ikke si uddis? Udiss er IKKE en forkortelse av utlending. Det er nedverdigende slang Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/29/525347.html Herregud! 50kr på at de som drepte han er uddiser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Wow, for en herlige holdning me hadde her då. Endret 29. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 50kr på at de som drepte han er uddiser. Kommer mye dritt ut av kjeften på deg i dag? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Wow, for en herlige holdning me hadde her då. Er så lite liv her, må da gjøre noe for å krydre opp stemningen litt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Og rasistiske holdninger er akkurat det som skal til. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Og rasistiske holdninger er akkurat det som skal til. Er da ingen som kommer med rasistike holdninger her, er det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Wow, for en herlige holdning me hadde her då. Vel, rent matematisk sett stiller han ikke dårlig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Haha, "uddis" faktisk. Var utrolig artig ord Uddis-butikk, jaja, bedre enn pakkis-sjappe... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har kjempelyst til å skrive stavangerdialekt på forumet. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mine utsagn er så rasistiske som dere tolkere dem til å være. Alle som ikke er norske er utlendinger sett fra en normdmanns øyne, og jeg er villig til å sette 50kr på at han kisen ikke ble drept av en nordman. Og uddis er heller ikke et rasistisk slang, ettersom utlendinger selv kaller seg for uddiser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nå klager du over at folk sier du klager. Er det å klage? Huh. Jaså. Hmm, da går jeg ut i fra at jeg klager da. Umulig å forandre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vel, rent matematisk sett stiller han ikke dårlig.Statistisk sett så er sjansen for at for at en utlending, drept i utlandet er drept av utlendinger ganske stor. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hellemyr, du kan først som sist bare slutte å skrive på den måten. Neste rasistiske utsagn belønnes med ferie. Endret 29. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Alle som ikke er norske er utlendinger sett fra en normdmanns øyne, og jeg er villig til å sette 50kr på at han kisen ikke ble drept av en nordman. Ser ut som det blir et ganske safe bet, med tanke på at det skjedde i England. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg tror jeg bare skal kaste tastaturet mitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg tror jeg bare skal kaste tastaturet mitt. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Aww, mine innlegg som bare gjør den rette tingen åker alltid med i modereringene. EDIT: Jeg ser på svindlere. Skikkelig dyktige svindlere. Endret 29. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Eh, nå er jeg forvirret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg