Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Mandag. Er du i byen i helga? Da. Fylla på lørdag? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Kakefyll? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Tenkte mer på Familie-fyll. Kanskje Samfunns-fyll. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Hehe, men du Sjur, vet du om noen gode Flash tuts som du vil anbefale? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Nopros fortell da ! Skal du bli kjendis? Og hvem er denne Karl Oskar? Følg med i neste episode av........... DNFK ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Komme hjem. Putte matvarer i kjøleskapet. Fylle på en halvliter med iskald væske (valgfri). Traske bort til CD-hyllene. Velge et album. Skru på stereoanlegget. Skru opp volumet. Skru opp volumet litt til. Sette seg i sofaen. *play* Nyte livet. Ayreon - 01011001, for den som skulle lure Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Hmm, tutorials ja. Uhm, jeg brukte en hos Adobe, samt at jeg hadde tilgang til Lynda i ett år, så da brukte jeg de som var der Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Nopros fortell da !Skal du bli kjendis? Og hvem er denne Karl Oskar? Følg med i neste episode av........... DNFK ! Tror det var en som tulleringte i og med at han hadde skult nr. Han sa jeg skulle ringe opp på et nr jeg ikke husker kl kvart over 6 i morra så kom de med TV team og lignende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) I går kveld ringte naboen på hos meg kl 23:50 og spurte om jeg kunne "skru ned festen litt siden det er tirsdag". Hadde kanskje musikk litt høyt men..ikkeno fest helt alene akkurat. Endret 16. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hmm, tutorials ja.Uhm, jeg brukte en hos Adobe, samt at jeg hadde tilgang til Lynda i ett år, så da brukte jeg de som var der Oki Jeg får lete videre etter bra tuts, YT sucks, ser ikke hva som står(crap kvalitet), lærer ingen ting Endret 16. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 I går kveld ringte naboen på hos meg kl 23:50 og spurte om jeg kunne "skru ned festen litt siden det er tirsdag". Hadde kanskje musikk litt høyt men..ikkeno fest helt alene akkurat. Kjønte starten, men siste ordene= eeeeeh......hva!, hæ høøh ...hum??? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Yay, hermetisert lapskaus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 hmm. jeg kunne vært bortom skolen å hørt på animasjonshistorie av en eller annen litt snodig kar, men jeg foretrekker middag framfor det akkurat nå tbh Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Yay, hermetisert lapskaus sjæl... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Hæ? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Nytt uttrykk alle de "kule" ungdommene på østlandet bruker for tiden eller bare at de har plukket opp en trend fra 80-tallet, ikke vet jeg... teit er det ihvertfall, og det høres værre ut når noen sier det enn når det blir skrevet i tillegg Får å dra det helt ut så er det utbredt å legge til "asss..." på slutten også Endret 16. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Haha, mange som sier det, så har det på en måte smitta over på meg :] Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Sier "sjæl" hele tiden selv. Folk irriterer seg over alt mulig tull. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Sorry, det er bare det at blondie på jobb har en tendens til å si det minst 10 ganger før jobbdagen er ferdig (dvs. 3? timer) Gjerne samtidig med at hun tygger høylytt på en tyggis, er det rart det går meg på nervene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Så når jeg sier "Yay, hermetisert lapskaus " og han svarer med "sjæl...". Hva menes da? Jeg falt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg