Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åja my mistake må ha blade deg med noe anna :)

Dvs du faktisk går VG2 da? :)

Ikke almenn håper jeg, for da syntes jeg synd på deg xD

Allmenn er da ikke så ille. Det var i alle fall ikke det da jeg gikk det i hine hårde dager.

Jeg gikk riktignok bare ett år, men likevel. Det eneste negative var mine medelever som mobba meg, men bortsett fra det var det et helt greit studium.

Likte allmennfaglig påbygning bedre riktignok.

10 timer norsk i uka! :D:love:

Lenke til kommentar

VG1 bestod av:

Fellesfag: Norsk, Engelsk, Naturfag, Matte.

Yrkesfag: Data&Elektronikk, Automasjon, Elenergi.

VG2 bestod av:

Fellesfag: Norsk, Engelsk, Samfunnsfag.

Yrkesfag: Automasjon, Elenergi.

VG3 består av:

Fellesfag: Ingen ting.

Yrkes fag: Automasjon, Elenergi, Mekanisk Arbeid.

Så koselig uten alle de plagsomme ibsen timene og alle de helt meningsløse dikt analyse timene :)

Lenke til kommentar

Failblog ftw :)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...