Natrich Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Lykke til ! Du beiner vell ikke på vgs før om to år, right? Jeg går på vgs nå jeg EDIT: Takk btw Endret 16. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hmm gammel er du sa du? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hmm gammel er du sa du? 16 år, 17 til februar Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Åja my mistake må ha blade deg med noe anna Dvs du faktisk går VG2 da? Ikke almenn håper jeg, for da syntes jeg synd på deg xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Åja my mistake må ha blade deg med noe anna Dvs du faktisk går VG2 da? Ikke almenn håper jeg, for da syntes jeg synd på deg xD Nope, han går nok VG1. Jeg går på VG2 og blir 18 i Januar. Endret 16. september 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hmm jeg går VG2 og ble 17 09.09.09 (onsdag forrige uke wooohooo) Var 16 gjennom hele vg1 og er 17 gjennom hele vg2 og er 18 gjennom hele vg3. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg går Vg1 nå, går Allmen kjører realfag til neste år Litt R matte, fysikk og kjemi skal bli digg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Åja my mistake må ha blade deg med noe anna Dvs du faktisk går VG2 da? Ikke almenn håper jeg, for da syntes jeg synd på deg xD Allmenn er da ikke så ille. Det var i alle fall ikke det da jeg gikk det i hine hårde dager. Jeg gikk riktignok bare ett år, men likevel. Det eneste negative var mine medelever som mobba meg, men bortsett fra det var det et helt greit studium. Likte allmennfaglig påbygning bedre riktignok. 10 timer norsk i uka! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 10 timer norsk i uka sier du?.... Da hadde jeg slutta på skolen heller. Har 1 økt norsk, engelsk og samfunsfag i uka Men hadde du gått yrkesfag ville du vært sjeleglad for og slippe de slæskene på almenn og ikke minst 100% teori omg omg omg omg omg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er naturfag det er mest av nå om dagen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 email jeg fikk: ...Your connection was found responsible for 60% - 80% of the total traffic to all of Camp Logos in some weeks... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 VG1 bestod av: Fellesfag: Norsk, Engelsk, Naturfag, Matte. Yrkesfag: Data&Elektronikk, Automasjon, Elenergi. VG2 bestod av: Fellesfag: Norsk, Engelsk, Samfunnsfag. Yrkesfag: Automasjon, Elenergi. VG3 består av: Fellesfag: Ingen ting. Yrkes fag: Automasjon, Elenergi, Mekanisk Arbeid. Så koselig uten alle de plagsomme ibsen timene og alle de helt meningsløse dikt analyse timene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dagens gjøremål. 1.bib'n og låne bok til Japanturen 2.Ta oppvasken 3.Lage middag. 4.Se kamp Litt spent på hva som blir gjort. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg tipper en dårlig 3 og en helt klar 4 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Noen andre som gleder seg til GT5 neste måndte ? Se filmen hos Youtube Endret 16. september 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Se filmen hos Youtube Fixed. Du må ta det som er etter likhets-tegnet i linken. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Måtte bruke embed tallene så funka det Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Failblog ftw name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Fine de der, men dette er en av mine favoritter Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg