Natrich Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 *vekke opp kafeen* Jeg har hatt quiz i samfunnsfag : D det er fast, det er chill Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Du vet jo at alle som roter i grøfta, blir full av skit? Vel, det virker logisk, men jeg vet ikke. Har ikke lekt i noe grøft siden jeg var bitteliten. Nå, over til noe annet. Skal jeg risikere liv og lemmer og bestille meg en elektronisk sigarett? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Du vet jo at alle som roter i grøfta, blir full av skit? Vel, det virker logisk, men jeg vet ikke. Har ikke lekt i noe grøft siden jeg var bitteliten. Nå, over til noe annet. Skal jeg risikere liv og lemmer og bestille meg en elektronisk sigarett? elektronisk sigarett? hvordan funker det? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Det fungerer ikke xD Endret 16. september 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Folk sier da at det funker Så lenge du ikke kjøper fra DX da. Jeg tenkte å kjøpe fra ei ordentlig side og legge litt penger i dette. Typ 6-700 kr. Føler jeg vil tjene det inn i lengden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Hvis det funker så bra hvorfor bruker ikke ALLE det da? må jo smake dritt i forhold til tha real shit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Hvis det funker så bra hvorfor bruker ikke ALLE det da? må jo smake dritt i forhold til tha real shit. Link til anmeldelse av produktet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Hvis det funker så bra hvorfor bruker ikke ALLE det da? må jo smake dritt i forhold til tha real shit. Fordi ampullene er ulovlige i Norge? Og det smaker nok dritt, men det er sunnere og bedre for kroppen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Endelig ferdig med en helvettes prøve, deilig! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Hvis det funker så bra hvorfor bruker ikke ALLE det da? må jo smake dritt i forhold til tha real shit. Fordi ampullene er ulovlige i Norge? Og det smaker nok dritt, men det er sunnere og bedre for kroppen Produktet har kommet til Norge, men er forbudt oO Leser at det smaker helt likt i anmeldelsen da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Hvis det funker så bra hvorfor bruker ikke ALLE det da? må jo smake dritt i forhold til tha real shit. Fordi ampullene er ulovlige i Norge? Og det smaker nok dritt, men det er sunnere og bedre for kroppen Og man ser ut som en fordømt retard med det. Husker jeg så denne på TV som bakgrunnstøy og at sangen var bare et stort jævla MÆÆÆH, så hørte jeg den på radioen uten å være klar over at det var samme sangen som jeg hadde sett på TV og på radioen var faktisk sangen BRA. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Bagateller. Jeg kommer bare til å bruke den til en unnskyldning for å sitte på rommet mitt i stedet for å gå ut http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=535979 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Helvete, sov 15 timer etter at jeg la meg igår. Er sliiiten nå lzm. Men, nå er det kafé igjen da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Goooood mornin'. Fortsatt syk, wasup? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Lite. Venter på at en vask skal bli ferdig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 God mårn forumavhegnige zombies Feberen er borte -foreløbig, men tett som en fleinsopp i hue og har en liter med slim i halsen som gjerne vil hostes opp sånn ca 60 ganger i minuttet... Sånn ellers hva skjer? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 yay nasjonal prøve -.- Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 nasjonal prøve? er ikke det sånn man har på barneskole? Har ikke hatt det siden 7'ende Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 nasjonal prøve? er ikke det sånn man har på barneskole?Har ikke hatt det siden 7'ende Er ikke helt sikker igrunn, men det er en prøve som skal gi grunnlag for Vgs læring. vetta pokker jeg... Whish me good luck? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Lykke til ! Du beiner vell ikke på vgs før om to år, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg