Skjelvgråt Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Ja, hallo igjen! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Ja, hallo igjen! Marcus! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Heisann kjente og ukjente Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 "Det nye forumTrollet vårt"...tror det var noe sånt jeg ble kalt her for snart et år tilbake når jeg ble fast annsatt her Ja det var tider det, da jeg levde navnet ut og diskuterte og sa imot alt jeg måtte komme over hehe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Blir litt skuffa når det sto at kabinettet mitt var i Trondheim igår.. Er der fortsatt.. GG posten.. GG Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Husker da Forumkafèen var ny, alle var i ekstase over at det endelig kom ny "SO". Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Jeg sa hallo til trollet jonas Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Posten sendte min pakke til et offshore firma ganske nærme meg. Pakken inneholdt en del ting som jeg har bestillt med såkalt Cash on delivery. Som betyr at jeg må betale for pakken før jeg får den. Men så har dette firmaet som ikke anner hvordan i huleste pakken min endte opp der, ringt meg og jeg har henta pakken noe som gjor at jeg omgikk hele C.O.D systemet. Hmm... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Posten sendte min pakke til et offshore firma ganske nærme meg. Pakken inneholdt en del ting som jeg har bestillt med såkalt Cash on delivery. Som betyr at jeg må betale for pakken før jeg får den. Men så har dette firmaet som ikke anner hvordan i huleste pakken min endte opp der, ringt meg og jeg har henta pakken noe som gjor at jeg omgikk hele C.O.D systemet. Hmm... Cash on delivery, "som betyr at jeg må betale for pakken før jeg får den" Den tok jeg ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Win7 er svært pent, men gir meg noen sjokk nå og da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Win7 er svært pent, men gir meg noen sjokk nå og da. Det er som en dame, men når du kler av henne viser det seg å være en hårete mann. Men da er du allerede så tent at du ikke kunne brydd deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Ha ha, jeg gleder meg til å kle av hin. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Posten sendte min pakke til et offshore firma ganske nærme meg. Pakken inneholdt en del ting som jeg har bestillt med såkalt Cash on delivery. Som betyr at jeg må betale for pakken før jeg får den. Men så har dette firmaet som ikke anner hvordan i huleste pakken min endte opp der, ringt meg og jeg har henta pakken noe som gjor at jeg omgikk hele C.O.D systemet. Hmm... Cash on delivery, "som betyr at jeg må betale for pakken før jeg får den" Den tok jeg ikke. Postoppkrav på norsk. Uanset.. Nice one? XD Endret 15. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1152874 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1152874 Noen som kan hjelpe meg? Niks. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Brukerregler for Forumkaféen: * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Edit: Heisann, alle sammen btw Endret 15. september 2009 av Olum Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 L4r5 tilbake? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 "Lene er 17 år og snart tobarnsmor". Lenke til kommentar
simentp Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 *humre* haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg