Bytex Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jeg har vært hos The Evil Dentist, hu var sneaky og fylte 2 hull ved siden av hverandre uten å si fra først, siden det gikk på samme bedøvelsen. Og jeg lå i stolen og lurte på hvorfor dette tok så lang tid..jeg sa jeg ville bare ta ett nå, men hun mente visst det var like greit å ta begge så jeg slapp å komme tilbake så ofte. Så nå sitter jeg på jobb og er lam i halve kjeften fortsatt. Bleh. Endret 15. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
simentp Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 off sliten etter 3 timer på trampolinen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Bruker noen av dere vinklet tastatur? Biltema-tastaturet jeg bruker er ikke helt optimalt og et slikt fancy ergonomisk tastatur med knekk på midten frister. Vinket tastatur? Noe som dette du tenker på? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet om hvis man forhåndsbestiller på elkjøpe f.eks halo3 ODST sender de spillet to-tre dager før sånn att folk har det den 22 eller sender de spillet den 22.sept? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Si det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Spaceworld sender spillet så du har det i posten på releasedagen, hvertfall. Du skal ikke tape 2 dager fordi du forhåndsbestiller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 "jeg bare MÅ ha det på releasedate! JEG DØR UTEN!" *sukk* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det innlegget be real hører hjemme i "Jeg bare MÅ, må du?" tråden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jeg måtte ha Wrath of the Lich King på releasedagen. Ellers hadde jeg dødd mens alle andre fikk spille hele helga og ikke jeg. Endret 15. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Bruker noen av dere vinklet tastatur? Biltema-tastaturet jeg bruker er ikke helt optimalt og et slikt fancy ergonomisk tastatur med knekk på midten frister. Vinket tastatur? Noe som dette du tenker på? Noe slikt ja, men kanskje med enda større vinkel. Jeg mener å ha prøvd et slik for årevis siden og at det var avslappende og godt å skrive når det var litt vinkel på tastene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ahh godt med stipend.. Vært å fylt bensin på mopeden for 90kroner og stefaren min sin (bruker den ganske ofte) for 50kr, og etter det kjøpe jeg meg en herlig grandis. :] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Sånt tastatur er bare ekkelt de først 10 minuttene, så går det som en drøm etterpå. Det følger den naturlige bøyen på armene så du slipper å vinkle håndleddene utover for å skrive på vanlig tastatur. Endret 15. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Den type tastatur er en drøm å skrive på. Greit det blir litt Let-Finn-Trykk i starten men når du først blir vant med det kommer du til å hate vanlige tastaturer og hvor drit de egentlig er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sånt tastatur er bare ekkelt de først 10 minuttene, så går det som en drøm etterpå. Det følger den naturlige bøyen på armene så du slipper å vinkle håndleddene utover for å skrive på vanlig tastatur. Problemet kommer hvis man ofte skriver med bare en hand tror jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvem skriver med en hånd med mindre en bruker LTF-metoden? oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Deilig med stipend ja! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg f.eks. Om jeg verker i den ene handa eller bruker den til noe annet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Deilig med stipend og Økonomisk støtte fra NAV ja! Je er forbanna mett btw. Spiste opp det som ble igjen av tacoen i går Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg LIKER deg som LIKER det nye Knopfler albumet, skal du se han i Oslo eller Bergen? Hmm, når er dette da? Mulig det :] www.norwegianwood.no Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg f.eks. Om jeg verker i den ene handa eller bruker den til noe annet. Det har vi sett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg