Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Ja, eller på TG. "Torstein til Gisle, det er noen som laster ned filmer her, kunne du tatt deg av det?" Tror vi hadde kommet til å løpt ræva av oss =( Håper dere ser veldig mye gjennom fingrene med tanke på serveren min.. Jeg og Lemon kan lage gourmetmåltid til dere? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Joda, men når resten av vekterne trekker seg unna b-real så er det kanskje ikke like kult lenger. Eller når vi leier et hotellrom som b-real kan ha helt for seg selv. Nei, men jeg skal muligens søke som security om jeg tar vekterkurset før TG altså. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Sounds liek a plan. Faen, alt dette matpratet deres gjør meg sulten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Samme her. Men det er så tiiiiiltak å skulle dra seg inn på kjøkkenet og begynne å kokkelere. Jeg gidder ikke brødskive, liksom. Men ja, da er det en deit, o mektige vektere. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Nå orker jeg ikke sitte her på denne kafeen lenger. Vi prates folkens. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) nattz lol x'D snx ettrpåh ^^ <'3 for the lulz Hva i helvete? Dette skrev ikke jeg. Ser ut som noen har hacket lille Cyph EDIT: Hva i helvete, dette er jo lenge sia. Hva faen skjer. Har vel feber ig jen. PS Patrick Swayze er død Link LOL. Endret 15. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Ble det for mye brystmelk, Torstein? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Hvem er Torstein? Ser ikke noe nick som heter Torstein. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 DemonFudge. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Demonfudge not be here seniorita Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Iskrem til middag? Ja takk! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Demonfudge not be here seniorita Han må alikevel nevnes ved enhver anledning Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Vel, jeg foreslår at MSN-klikken holder IRL navn til MSN-chattinga si, og ikke forveksler forumet med MSN. Jeg drømte forresten at Ida Wulff (bloggdama) hadde lagt ut masse nakenbilder på bloggen sin i hele natt. Annoying. Endret 15. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Middag at all? Ja takk... har ikke spist noe siden søndag x) Begynner å bli småsulten -__-" Har ikke penger x( Woohooooo! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Vel, jeg foreslår at MSN-klikken holder IRL navn til MSN-chattinga si, og ikke forveksler forumet med MSN. Jeg drømte forresten at Ida Wulff (bloggdama) hadde lagt ut masse nakenbilder på bloggen sin i hele natt. Annoying. første punkt: jeg kjenner ikke torstein via msn andre punkt: kan da umulig være irriterende Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Bytex thinks so! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Spørsmålet er vel egentlig det om de nakenbildene svarte til forventningene hans.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jajja de var kjempefine, de. Jeg drømte tilogmed at det var helt usannsynlig at hun skulle gjøre det, og sjekka PC'n også var det sant likevel..i drømmen. Endret 15. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Jajja de var kjempefine, de. Jeg drømte tilogmed at det var helt usannsynlig at hun skulle gjøre det, og sjekka PC'n også var det sant likevel..i drømmen. Hadde ikke klagd jeg heller Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Hadde NOEN klagd? I think not Man ser jo en praktkropp der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg