Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva skulle du på snutekammeret?

Skal ta vekterkurs, så jeg ville være sikker på at rullebladet mitt er rent og fint.

Var noen som stjal mopeden min for mange år siden og kjørte etter en eller annen fyr med den. Han tok skiltnummeret og anmeldte meg. Var til avhør osv da, så jeg var bare litt nysgjerrig på om den saken ødela litt for meg. Men alt var i orden da. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ehm, Cappucino eller Caffe latte er nok det du sikter til b-real.

Espresso er helt uten melk.

Huh, mulig, meget mulig.

Trodde du visste slikt, jeg liker ikke engang kaffe særlig mye, og jeg vet det..

Lenke til kommentar
NAV betaler alt sammen. Om ting går som jeg håper. Er visst mangel på vektere nå utifra hva jeg har hørt. Og jeg er drittlei butikk/lager.

Er hvertfall bekjente av meg som har fått dekka vekterkurset av NAV, så jeg regner med at jeg får det også da.

Hvor er det du skal ta vekterkurset?
http://www.securitas.com/no/no/Kurs-og-opp...ing/Vekterkurs/

Vekteropplæring trinn 1 går over 15 timer, trinn 2 over 30 timer og trinn 3 over 50 timer. Kursene avvikles normalt over henholdsvis tre, fire og åtte virkedager på dagtid, dersom ikke annet er spesifisert. Prisene pr. person er kr. 6 500,- for trinn 1 kr. 4 000,- for trinn 2 og kr. 8 500,- for trinn 3.

Flyvende spagettimonster...19K for å bli vekter? *riste på hodet*
Lenke til kommentar
Hvor er det du skal ta vekterkurset?

I Oslo et eller annet sted.

Er det ikke bare trinn 1 du trenger, sånn egentlig? De andre trinnene er vel påbyggende, så man f.eks kan transportere farlig materiale osv. Tror jeg da.

Leste litt om det nå, ser ut til at man må ha trinn 1-3. Men, hør med NAV, mulig de dekker det meste.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

: ( Jeg regner med at dere kan se litt gjennom fingrene i bytte mot mat og kos.

Av og til lurer jeg på hvor jeg har prioriteringene mine. Satt oppe i hele natt for å følge med på valget, sovna og sov til nå. Null skole altzå.

Åååååååh oterunge som drikker fra flaske på NatGeo Wild!!!!!11

Okeida, worth it.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vi kunne ha tatt vekterkurs alle sammen og så kunne vi ha travet rundt på et kjøpesenter eller noe annet fun :party:

Tror ikke det vekterkurset er så alt for vanskelig å ta, selv bestemora mi tok det kurset for noen år siden.

Jobbet en stund med å gå rundt i butikker for å ta naskere.

Lenke til kommentar
Ja, eller på TG.

"Torstein til Gisle, det er noen som laster ned filmer her, kunne du tatt deg av det?"

Tror vi hadde kommet til å løpt ræva av oss =(

Vi kunne ha tatt vekterkurs alle sammen og så kunne vi ha travet rundt på et kjøpesenter eller noe annet fun :party:

Tror ikke det vekterkurset er så alt for vanskelig å ta, selv bestemora mi tok det kurset for noen år siden.

Jobbet en stund med å gå rundt i butikker for å ta naskere.

Er neppe noe vanskelig, er bare at en vil helst ha det dekket hvis en først skulle ha gjort noe slikt..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...