Datasmurf Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tusen øyne lyser mot meeeeeg ... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 WAW IR MIKKEL REV TEH FØRST! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Datasmurf skrev: Tusen øyne lyser mot meeeeeg ... Dum og deilig! Juba, jubaaaa! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Trodde det var skoledag idag, jeg... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Slimda skrev: Trodde det var skoledag idag, jeg... Er det ikke det? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Forbanna reke! Hvorfor skal Østfold fylke være treigere enn alle andre steder ? >_< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kanin33 skrev: Slimda skrev: Trodde det var skoledag idag, jeg... Er det ikke det? Var bare så mange småunger her plutselig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kanin33 skrev: Jeg er tørst Er vann i vannkranen, er bare å benytte seg av den luksusen vi har. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 b-real skrev: Kanin33 skrev: Jeg er tørst Er vann i vannkranen, er bare å benytte seg av den luksusen vi har. Men da må jeg gå helt til doen... Er i klasserommet nu Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Blei døgning i natt gitt. Er i overraskende god form nå, og har allerede rukket å være innom NAV, Politistasjonen og diverse andre steder. Nå slapper jeg av med en god kopp espresso. Edit: Jævler, dere stikker jo når jeg kommer. Endret 15. september 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 DemonFudge skrev: Blei døgning i natt gitt. Er i overraskende god form nå, og har allerede rukket å være innom NAV, Politistasjonen og diverse andre steder. Nå slapper jeg av med en god kopp espresso. Edit: Jævler, dere stikker jo når jeg kommer. Hvordan kommer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 DemonFudge skrev: Blei døgning i natt gitt. Er i overraskende god form nå, og har allerede rukket å være innom NAV, Politistasjonen og diverse andre steder. Nå slapper jeg av med en god kopp espresso. Edit: Jævler, dere stikker jo når jeg kommer. espresso? Er du slags pingle? Kaffe skal jo være svart som natten og faen ikke noe melk oppi Kanin33 skrev: DemonFudge skrev: Blei døgning i natt gitt. Er i overraskende god form nå, og har allerede rukket å være innom NAV, Politistasjonen og diverse andre steder. Nå slapper jeg av med en god kopp espresso. Edit: Jævler, dere stikker jo når jeg kommer. Hvordan kommer? Vis skjult innhold Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Espresso er jo liek sterkt det? b-real skrev: *bilde* *hi5* Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 You hurt it's feelings. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 b-real skrev: DemonFudge skrev: Blei døgning i natt gitt. Er i overraskende god form nå, og har allerede rukket å være innom NAV, Politistasjonen og diverse andre steder. Nå slapper jeg av med en god kopp espresso. Edit: Jævler, dere stikker jo når jeg kommer. espresso? Er du slags pingle? Kaffe skal jo være svart som natten og faen ikke noe melk oppi Ehm, Cappucino eller Caffe latte er nok det du sikter til b-real. Espresso er helt uten melk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Slimda skrev: Trodde det var skoledag idag, jeg... Det trodde jeg også, men når læreren tar seg fri, tar jeg meg også fri =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 DemonFudge skrev: Blei døgning i natt gitt. Er i overraskende god form nå, og har allerede rukket å være innom NAV, Politistasjonen og diverse andre steder. Nå slapper jeg av med en god kopp espresso. Edit: Jævler, dere stikker jo når jeg kommer. Hva skulle du på snutekammeret? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Lenne skrev: You hurt it's feelings.Perhaps I did.Men hun ba om det også da. TøseGuri skrev: Ehm, Cappucino eller Caffe latte er nok det du sikter til b-real. Espresso er helt uten melk. Huh, mulig, meget mulig. L4r5 skrev: Hva skulle du på snutekammeret? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 b-real skrev: http://lolblog.co.uk/wp-content/uploads/2008/08/curious.jpgHvorfor jeg er nysgjerrig? Fordi jeg har lite å ta meg til og mangler stimuli. Derfor henger jeg til tider her og spør folk om deres liv siden mitt er så kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg