Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, lykke til Sjur :p

 

Skjer med hjerter på MSN a? :p

 

De konspirerer mot noe, sikkert mot deg :ph34r:

 

Lite spørsmål: Har lastet ned Opeta 10, og da fikk jeg selvfølgelig med den helvetes ordrettinga. Dette er utrolig irriterende med tanke på at jeg utelukkende skriver norsk på forumet her. Hvordan kan jeg skru denne av/sette den på norsk? Sistnevnte ville vært foretrukket.

 

Håper det blir borgelig regjering. Bort med de udugelige rød grønne
Min bydel er ihvertfall dypblå. Slik er det å bo på byens solside. :grin2:

 

Jeg bor desverre i en tradisjonelt rød bydel. Grünerløkka er fett sted, men med altfor mange raddiser.

Lenke til kommentar
Kjør på, Sjur. Hun er med all sannsynlighet stupforelska i deg ;)

Yeah, jeg er så way out of her league at halvparten er nok.

Hu er høyt der oppe med sosieteten, den sosieteten jeg kunne vært med om jeg hadde fortsatt og vært en taper som hang med de kule kidsa uten å se at jeg ble utnytta for de kunnskapene jeg en gang hadde og de tingene jeg en gang hadde og alt jeg kan skaffe, men som jeg ditcha til fordel for ekte venner.

Lenke til kommentar
Jeg bor desverre i en tradisjonelt rød bydel. Grünerløkka er fett sted, men med altfor mange raddiser.
Hehe jeg er selv oppvokst i en blodrød bydel. Forøvrig er bussruten inn dit populært kalt for "colorline" på folkemunne. :p

 

For de som ikke gidder å google, Radioresepsjonens valgvake finner man direktelink til her. Kalaset starter om gode ti minutter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...