Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Safari hadde den deiligste dama Nesh, Chrome eide hardt. Sjekk de formene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Du har 1 minutt på deg å stemme! Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Safari hadde den deiligste dama Nesh, Chrome eide hardt. Sjekk de formene Nei Chrome dama var alt for tynn! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg tror han tulla bittelitt. ^^ Endret 14. september 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Mozilla var nice Selv bruker jeg Opera... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har troen på rødgrønt faktisk, evt. at de borgelige er så uenige at det blir rødgrønn mindretallsregjering. @Alliha, bra- jeg gjorde det samme also: mozilla ftw! og IE = Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Ooh, ei jente jeg sjansa på i barnehagen er blitt singel og leter etter et forhold, jeg tror det nå er på tide å skru på sjarmen igjen Selv om det ikke gikk i '92, så betyr ikke det at det ikke går nå i '09! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Kjør på, Sjur. Hun er med all sannsynlighet stupforelska i deg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Jaja, lykke til Sjur Skjer med hjerter på MSN a? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Håper det blir borgelig regjering. Bort med de udugelige rød grønneMin bydel er ihvertfall dypblå. Slik er det å bo på byens solside. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Jaja, lykke til Sjur Skjer med hjerter på MSN a? De konspirerer mot noe, sikkert mot deg Lite spørsmål: Har lastet ned Opeta 10, og da fikk jeg selvfølgelig med den helvetes ordrettinga. Dette er utrolig irriterende med tanke på at jeg utelukkende skriver norsk på forumet her. Hvordan kan jeg skru denne av/sette den på norsk? Sistnevnte ville vært foretrukket. Håper det blir borgelig regjering. Bort med de udugelige rød grønneMin bydel er ihvertfall dypblå. Slik er det å bo på byens solside. Jeg bor desverre i en tradisjonelt rød bydel. Grünerløkka er fett sted, men med altfor mange raddiser. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jaja, lykke til Sjur Skjer med hjerter på MSN a? ikke bare hos meg folk har hjerter tydeligvis... Endret 14. september 2009 av WheelMan Fjernet bilde i quote Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hvordan kan jeg skru denne av Høyreklikk på tekstboks (som der du skriver post) -> huk av Stavekontroll? Evt. kan du legge/fjerne ordlister i den samme menyen. Endret 14. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Skjer med hjerter på MSN a? De konspirerer mot noe, sikkert mot deg Likte den forklaringen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Kjør på, Sjur. Hun er med all sannsynlighet stupforelska i deg Yeah, jeg er så way out of her league at halvparten er nok. Hu er høyt der oppe med sosieteten, den sosieteten jeg kunne vært med om jeg hadde fortsatt og vært en taper som hang med de kule kidsa uten å se at jeg ble utnytta for de kunnskapene jeg en gang hadde og de tingene jeg en gang hadde og alt jeg kan skaffe, men som jeg ditcha til fordel for ekte venner. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Du gjorde det eneste rette. Jeg holder meg også unna de kewle folka som hører hjemme på den andre siden av byn her. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Jeg bor desverre i en tradisjonelt rød bydel. Grünerløkka er fett sted, men med altfor mange raddiser.Hehe jeg er selv oppvokst i en blodrød bydel. Forøvrig er bussruten inn dit populært kalt for "colorline" på folkemunne. For de som ikke gidder å google, Radioresepsjonens valgvake finner man direktelink til her. Kalaset starter om gode ti minutter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Du er fra Oslo, fargoth? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Du gjorde det eneste rette. Jeg holder meg også unna de kewle folka som hører hjemme på den andre siden av byn her. Flink Olum. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Du er fra Oslo, fargoth?Nei, jeg er nok ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg