Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for tipset om Radioresepsjonen!

 

Jeg er faktisk veldig usikker. Var rimelig sikker på at det blei borgerlig for noen uker siden, men nå virker begge alternativer like sannsynlige.

 

Har dere utført deres borgerplikt og gjort dere fortjent til uttalerett om norsk politikk de neste fire åra da, folkens?

Ja, men oddsen for at Norge har våkna til såpass og fått litt vett inn i skolten og stemt DLF er vel relativt liten, så vi går vel for mer AP eller et annet nisseparti bestående av mongoloide aper (pun not intended) igjen.

Lenke til kommentar
En blå regjering uten FRP, og med sosialistene i ryggen, hadde vært fantastisk. Men, med det kaoset som er på høyresiden er det, etter min mening, det beste valget å stemme SP, SV, eller AP.

 

 

Godt valg!

 

 

 

ps. dere late, late forumbrukere som ikke har stemt, stem!

eg stemte SP på skulevalget, teller det?

Lenke til kommentar
[Kan noen skyte ene søsteren min?

 

Hun har investert i aksjer i Opera software, og hun bruker IE..

 

Jeg kaller det blasfemi..Søstra mi har ikke peiling på aksjer overhodet, tror hun bare tok et tilfeldig selskap hun hadde hørt om..

Hahahaha, det er bare så jææævlig lol som det går an å få det.

 

Yup. 60-80 ftw.

 

Har vurdert TG om et par år da jeg tar med meg høytalere og bygger en dugelig hylle og spiller musikk fra 60- og 70-tallet.

 

Glad jeg bodde på hotell sist jeg var der, for å si det sånn.

Mye måtte du ut med for hotellet?
Radioresepsjonen har valgvake fra 22:00 på P3.
Awww...wicked. RR ftw.

 

 

Er vel ett fett hvem som sitter på kontoret. Opposisjonen stemmer alle valgflesk-forslagene nord og ned uansett, så ingenting endrer seg. Også er det plutselig gått 4 år.

Så ufattelig sant. Er nesten så jeg håper på en mindretallsregjering så det må trekkes og mekkes på selve stortinget og en må faktisk kjempe med nebb og klør for å få noe igjennom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...