Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Flere enn meg som synes Kanye West er den største klysa i verden? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Flere enn meg som hater nesten alle artister + musikk fra 2000 + ? .. 60-80 ftw. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som kunne tenke seg å tegne en hylle til TG for meg?(gratis?) send PM Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Flere enn meg som hater nesten alle artister + musikk fra 2000 + ? .. 60-80 ftw. 60-80 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som kunne tenke seg å tegne en hylle til TG for meg?(gratis?) send PM (orker ikke å sende pm) Tja, gi meg målene så kan jeg prøve. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som kunne tenke seg å tegne en hylle til TG for meg?(gratis?) send PM Hvor mange forsøk har du brukt nå? ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som kunne tenke seg å tegne en hylle til TG for meg?(gratis?) send PM Hvor mange forsøk har du brukt nå? ^^ Ikke mobb Adrian Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kan noen oslofolk si meg hvordan jeg kommer meg fra Oslo S til Chateu Neuf? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kan noen oslofolk si meg hvordan jeg kommer meg fra Oslo S til Chateu Neuf? Ta t-banen til Tøyen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som kunne tenke seg å tegne en hylle til TG for meg?(gratis?) send PM (orker ikke å sende pm) Tja, gi meg målene så kan jeg prøve. Mhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm? Vet du er der. x] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Søk på trafikanten.no Oslo til chateu neuf. Så får du kart med rød strek hvor du skal gå fra Tøyen. Endret 14. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Flere enn meg som hater nesten alle artister + musikk fra 2000 + ? .. 60-80 ftw. Yup. 60-80 ftw. Har vurdert TG om et par år da jeg tar med meg høytalere og bygger en dugelig hylle og spiller musikk fra 60- og 70-tallet. Glad jeg bodde på hotell sist jeg var der, for å si det sånn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg liker godt "Om hundrede år er alting glemt" av Hamsund. Kanskje litt i overkant hauset opp, men det er lett fordøyelig og evig aktuelt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som kunne tenke seg å tegne en hylle til TG for meg?(gratis?) send PM (orker ikke å sende pm) Tja, gi meg målene så kan jeg prøve. Mhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm? Vet du er der. x] Mål sendt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Synes det kunne ha vert auto oppdatering på DNFK. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det værste jeg vet er å havne nederst på ei side, også fortsetter tråden til neste side etter 1 minutt. Får lyst å copy/paste til den nye sida da. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Veit.. irriterende.. Men noe som er enda mer irriterende er at jeg bestilte kabinett fra amentio på onsdag, og så sender de avgårde idag -_-" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det værste jeg vet er å havne nederst på ei side, også fortsetter tråden til neste side etter 1 minutt. Får lyst å copy/paste til den nye sida da. Enig, det er surt Særlig hvis du har skrevet noe som er litt viktig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det værste jeg vet er å havne nederst på ei side, også fortsetter tråden til neste side etter 1 minutt. Får lyst å copy/paste til den nye sida da. Bump2nextpage funker vanligvis, så lenge du har noe annet konstruktivt i innlegget. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Det værste jeg vet er å havne nederst på ei side, også fortsetter tråden til neste side etter 1 minutt. Får lyst å copy/paste til den nye sida da.Hvis det du kommer med er relevant vil det som oftest bli lagt merke til og eventuelt sitert over til de påfølgende siden av andre debattanter. Det viktigste i en debatt er vel å delta med objektivitet og konstruktivitet? Å synliggjøre ens poenger kommer vel i så måte i andre rekke. Forøvrig burde personer som ikke leser samtlige innlegg i en debatt før de uttaler seg strengt talt ikke få lov til å poste noe i det hele tatt. Endret 14. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg