Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha pizza! :(

Jeg vil ha jenta mi. Og brus. Mye man ikke kan få akkurat nå. Heldigvis fant jeg et substitutt for brus; øl.

 

Kan noen hoste opp et par gode kilder på hva slags tiltak som gjøres for å begrense utbredelsen av doping i konkurranseidrett? :---------------------)

Lenke til kommentar
Dopingtester er jo et tiltak.

Selvfølgelig, og det tas stikkprøver på alle større EM og VM-arrangementer. Nasjonalt innad i Norge tilhører stikkprøvene en sjeldenhet. Men jeg trenger kilder. Menmen, jeg klarer nok å finne noe jeg kan sitere og referere til, må bare google litt!

 

edit: Wikipedersen: Den fra SV kan brukes. Takker =]

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Lurer på om han runker til slike bilder.

 

Dette må jo være gruppesex for han isåfall:

sandwich.jpg

 

Det rareste jeg har funnet var en side der en fyr lagde videoer av jenter som prompet og sniffa lukta.

Han fikk dem til å ete søtpoteter og ting som lagde mye lukt først, så prompa de i vei mens han filmet og stønnet og kommenterte den deilige lukta.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nemmen, helvete.

Har akkuratt investert i en ny harddisk for å sikkerhetskopiere all musikken fra ipoden.

Så fucker ipoden seg, jeg mistet alt jeg hadde av musikk. Men alikevel står det at jeg bare har 68 av 160gb ledig på ipoden. Så da ligger resten inni ipoden. Men i jævla rar filtype.

Ingenting ble overført til hardisken forresten

 

Noen som aner noe som helst om det? Hvordan jeg kan få tilbake musikken ol.?

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Wtf? :dontgetit:

^2

 

Sykle til bensinstasjonen for å kjøpe brus: Y/N?

Hvis du kjøper en pizza og, så sykler du til Bergen etterpå :p

Tror du overvurderer kondisen min :p

 

Ja! Også komme innom her med litt brus. Det er jo tross alt på veien. Kanskje? :---D

Vestfossen, på veien til noe som helst?! Neh.. Kom til Sarpsborg, og du kan få!

 

Nei, han kan ta deg med og så kan vi drikke brus og spise pizza her alle sammen! :p

Ojsann, den ble visst bare med hjem til meg og sambo. Tok bare litt over en time å gå tur/retur, totally worth it :wee:

 

post-38416-1252888887_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...