Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Med så mange som er for shaving, så MÅ jeg barbere meg i morgen. :p

 

neeeei. buhu, menn er ikke menn lengre. er det mannfolk med barberte baller og brøst som skal forsvare Norge. :nei:

Greit det. Dere overgrodde apekatter som ikke bryr seg om egen eller partnerens nytelse kan å lov til å ligge ute i skauen i vind og vær med HK'en over skuldra så skal vi sitte inne ved peisen, et glass vin eller whisky i handa og dama (deres?) på fanget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Med så mange som er for shaving, så MÅ jeg barbere meg i morgen. :p

 

neeeei. buhu, menn er ikke menn lengre. er det mannfolk med barberte baller og brøst som skal forsvare Norge. :nei:

Greit det. Dere overgrodde apekatter som ikke bryr seg om egen eller partnerens nytelse kan å lov til å ligge ute i skauen i vind og vær med HK'en over skuldra så skal vi sitte inne ved peisen, et glass vin eller whisky i handa og dama (deres?) på fanget.

Hvem skulle du ha på fanget sa du? *host*

 

NEI, ikke la deg lure. hva er menn blitt. det er ikke meninga vi skal shave oss nedentil.

Da er det heller ikke meningen at du/dere skal få blowjob. I alle fall ikke med en jævlig stor busk. Men jeg snakker bare for meg selv da. :p

Lenke til kommentar
Med så mange som er for shaving, så MÅ jeg barbere meg i morgen. :p

 

neeeei. buhu, menn er ikke menn lengre. er det mannfolk med barberte baller og brøst som skal forsvare Norge. :nei:

Greit det. Dere overgrodde apekatter som ikke bryr seg om egen eller partnerens nytelse kan å lov til å ligge ute i skauen i vind og vær med HK'en over skuldra så skal vi sitte inne ved peisen, et glass vin eller whisky i handa og dama (deres?) på fanget.

 

HK er for menn som shaver seg, AG er for mannfolk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...