Skarstard Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det tar jeg ikke her. Enten sårer jeg noen, ellers blir det slettet pga "personangrep" elns. There's a thin line between love and hate Wider divide that you can see between good and bad There's a grey place between black and white Etter noen utstengelser finner man den linjen. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nora: du har vært flink uansett føler du at du kan det nå? Jeg kan jo alt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Eplefe: Men du sa jo at du skulle forlate oss? Trodde du sa det siden det kanskje var viktig. Espen: Jepp, skihopperen fra Alta! Nora: LIES!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 There's a thin line between love and hateWider divide that you can see between good and bad There's a grey place between black and white Jeg har valget. Såre ham og holde på hemmeligheten og fortsette løgnen hans. Eller slenge dritt til ham, blotte ham til hele forumet, og gi ham en mulighet til å vise at han har baller. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Heller noen uker på psyk. enn å måtte begynne med medisiner igjen. Ørh. Jeg skal prøve først. Uten hjelp. Prøve å bare bli kvitt alt det negative. Jeg har vært flink til det det siste året. Se forbi depresjoner og se at livet har en mening i de små tingene. Prøve å tenke positivt.den, så jeg tror jeg blir sittende, gitt. om du trenger noen og la frustrasjon gå utover, så er det bare og ringe for og kjefte på meg (eller prate) er telefonselger, så kjeft går greit... og jeg er ikke helt ille til og lytte heller Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 LIES!! Oppfør deg! Hvis ikke så... Ignorerer jeg deg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg kan jo alt så bra da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Eplefe: Men du sa jo at du skulle forlate oss? Trodde du sa det siden det kanskje var viktig.Jeg skal først prøve å komme over det. Og så heller se. Hvis ting går fullstendig til helvete får jeg heller begynne med WoW eller noe som kan holde meg unna forumet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 LIES!! Oppfør deg! Hvis ikke så... Ignorerer jeg deg neeei... Celine Dion er... spesiell? Eplefe: The latter one. Altså, eksponere osv. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hahaha! zombie! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) så bra da Fikk du mld av meg tidligere? Rash: Det var et finere ordbruk ihvertfall Endret 29. januar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg har valget. Såre ham og holde på hemmeligheten og fortsette løgnen hans. Eller slenge dritt til ham, blotte ham til hele forumet, og gi ham en mulighet til å vise at han har baller. Å fyttirakkern, det høres ut som skikkelig godt dramastoff. Får vel bare håpe at du går for alternativ to (og at det ikke er meg det snakk om). np: 1339. Rammstein - [Rosenrot #02] Mann gegen Mann Endret 29. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Eplefe: The latter one. Altså, eksponere osv.Inntil videre er jeg ganske glad i dette forumet, og vil helst ikke ha ferie herfra. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Eplefe: The latter one. Altså, eksponere osv.Inntil videre er jeg ganske glad i dette forumet, og vil helst ikke ha ferie herfra. Du kan sensurere de sterkeste ordene. Du er flink å skrive det du har på hjertet, og jeg er overbevist om at du klarer å skrive det på en måte som gjør at du maks får en warn. Kexxy: And lulz were made. Hva er det egentlig? Endret 29. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk du mld av meg tidligere? så den nå... skal se om jeg får skrapt sammen noen penger... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Å fyttirakkern, det høres ut som skikkelig godt dramastoff. Får vel bare håpe at du går for alternativ to (og at det ikke er meg det snakk om).Er nok ikke deg, nei. Og ja, mange vil vel si at det er litt Real Life-såpeopera. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk du mld av meg tidligere? så den nå... skal se om jeg får skrapt sammen noen penger... Takk Men når kommer du? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Du kan sensurere de sterkeste ordene. Du er flink å skrive det du har på hjertet, og jeg er overbevist om at du klarer å skrive det på en måte som gjør at du maks får en warn. Nåda, det er strengt tatt umulig å si uten å vite hva det er for en sak hun snakker om. np_1331. Rammstein - [Reise Reise #05] Los <- fantastisk fantastiskhet. Endret 29. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dere er en skikkelig nysgjerrig gjeng, er dere. "Jeg er vrak" - "Oh? Do tell, need the drama!" *hente popcorn* xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Takk Men når kommer du? kommer ut når vi kjører anny og nicco hjem... så halv 9 kvart over kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg