Natrich Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen mine forumvenner! Hva bedriter dere tida deres med ? God morgen! Ligger på sofaen og ser på tv, skal snart ned og forhåndsbestille ODST =] Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen mine forumvenner! Hva bedriter dere tida deres med ? God morgen! Ligger på sofaen og ser på tv, skal snart ned og forhåndsbestille ODST =] Høres bra ut Her får jeg snart en svær porsjon med arme riddere Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen mine forumvenner! Hva bedriter dere tida deres med ? Sutrer over en pokermatch som ble utsatt til i morra fordi han som skulle ha det heller foretrakk å være med ei chick Også kommer mine to svarte fettere over til Hamar i dag Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) @ Sameboe: Sweet, vel snakkes jeg farer ned til by'n nå Endret 12. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fy faen så mye folk det var ute idag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen mine forumvenner! Hva bedriter dere tida deres med ? Sutrer over en pokermatch som ble utsatt til i morra fordi han som skulle ha det heller foretrakk å være med ei chick Også kommer mine to svarte fettere over til Hamar i dag Do not like! Sorry, men klarer ikke den svarte delen av befolkninga, selv om sikkert en god del er grei...Må bare akseptere han ene jeg har i slekta bare Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 *Tilbake til COD4* De har det sikkert inne i uke 39 eller 38, pga. de andre spillene som ikke er på lager forventet i uke 38. Gleder meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 *Tilbake til COD4* De har det sikkert inne i uke 39 eller 38, pga. de andre spillene som ikke er på lager forventet i uke 38. Gleder meg. Lag en tråd om det da! Vi driter langveis i COD4! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 *Tilbake til COD4* De har det sikkert inne i uke 39 eller 38, pga. de andre spillene som ikke er på lager forventet i uke 38. Gleder meg. Lag en tråd om det da! Vi driter langveis i COD4! Amen! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 CoD6 is the shit! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) CoD12 blir DRITBRA! Helt realistisk. Last ned Cod4 fra en ymse torrentside, og du kan spille det gratis innen 3 timer på PC'n. Endret 12. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen mine forumvenner! Hva bedriter dere tida deres med ? kommer mine to svarte fettere over til Hamar i dag Do not like! Sorry, men klarer ikke den svarte delen av befolkninga, selv om sikkert en god del er grei...Må bare akseptere han ene jeg har i slekta bare Rasist Din samejævel Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen mine forumvenner! Hva bedriter dere tida deres med ? Sutrer over en pokermatch som ble utsatt til i morra fordi han som skulle ha det heller foretrakk å være med ei chick Også kommer mine to svarte fettere over til Hamar i dag Do not like! Sorry, men klarer ikke den svarte delen av befolkninga, selv om sikkert en god del er grei...Må bare akseptere han ene jeg har i slekta bare Wtf? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det går jo på rot-shakra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fantastisk. Jeg venta bare på at hodet hans skulle eksplodere! =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kunne ha gjort seg som vokalist han dere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Han har null dybde, så han hadde ikke dugd hverken til metal-growling eller vanlig synging. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg syns han har X-faktor jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg