Demonfudge Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Denne kvelden er type skikkelig daff. Lurer på om jeg skal vaske opp egentlig. Yehaa. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Den som kan lage en GIF av denne filmen fra 0:54 og ut skal FÅ sjela mi. Finner faen ikke et jævla video til gif program som virker here i guess Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Besøk omegle nå. Er bare slike : Stranger: Please enter your desired username. Usernames must have only numbers and must be 1-15 characters long. Note: This is completely real and will take you to group chat. You: Quakecry Stranger: Please enter your username again to confirm. You: Quakecry Stranger: Prove you're human by answering this question. Don't use punctuation: Stranger: What is the opposite of up? You: down Så tydeligvis kødder noen: Komme ropp tull hver gang jeg joiner en chat ;o Endret 11. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Den som kan lage en GIF av denne filmen fra 0:54 og ut skal FÅ sjela mi. Finner faen ikke et jævla video til gif program som virker here i guess Oou nice, men kanskje litt for få frames og litt dårlig kvalitet :] Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Oou nice, men kanskje litt for få frames og litt dårlig kvalitet :] Vet, den ble veldig stor og lav kvalitet, men brukte bare et program jeg hadde på PC-en. Gadd ikke gjøre store greiene ut av det. fargoth kan sikkert bruke sine mystiske egenskaper til å rendere en bra .gif Endret 11. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 [url="http://hardstyle.navhost.com (...)Det var en kjekk side, du har ikke en invite liggende å slenge vel? fargoth kan sikkert bruke sine mystiske egenskaper til å rendere en bra .gifDet er et aldri så lite tiltak å sette i gang maskineriet, men det lar seg jo gjøre. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har en del FLAC som skal brennes på CD-plater, hvilket format skal jeg brenne det i? Det må støtte alle CD-spillere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Du skal brenne som Audio-CD, ikke Data-CD. CDBurnerXP er ett fint program til å brenne Flac med. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har brukt CDBurnerXP til å brenne en FLAC-cd. Saken er at den må kunne spilles av på alle CD-spillere, kan man det med en FLAC-cd? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Når du brenner som Audio-CD brennes informasjonen som CDDA (Red Book) som kan leses av alle CD-spillere. Hvilket format musikken er i før den brennes til disken er uvesentlig for kompatibiliteten da brenneprogramvaren automatisk konverterer den til CDDA som et ledd i prosessen. Når du brenner musikk lagret i FLAC som Audio-CD taper du ingen kvalitet og informasjonen på CD-en er tilnærmet identisk med originalplaten. Når du brenner Mp3 som Audio-CD blir derimot kvaliteten aldri bedre enn Mp3-filene da lyden i Mp3-filer er komprimert destruktivt. Endret 11. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Aha! Åpnet den nylig brente skiva i Foobar2000, den ga beskjed om at det var FLAC- så jeg trodde at den kun kunne spilles av på spillere som støttet flac ^^ takker! Endret 11. september 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei! Og velkommen hit;) Lenke til kommentar
avas_2 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ehm, jeg er jo ikke akkurat ny her da. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 nichol & son er det dårligste jævla drittstedet i hele jævla oslo... flau over at jeg i det hele tatt gadd å vente på vennene mine som var inne.......... jævla faens drittfitte sted... hater pakkisfittetrynedørvakter... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 lol, utesteder Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 lol, kidz som whiner når de ikke slipper inn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Evig bra. Kompiser som dumper deg utafor et utested du ikke slipper inn på = Veldig gode buddies. Endret 12. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er lørdagsmorgen og jeg er våken allerede. Det er noe veldig galt med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg