Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Death over laptops!

Enig, spesielt når det gjelder HP-laptoper. Grusom kjøling. Dritten her blir jo 80 grader bare jeg starter GTAIV, Oblivion eller et annet krevende spill. MØKK

 

Har ikke noe med HP å gjøre.. men prosessoren. AMD sine prosessorer til laptoper blir sinnsykt varme, mens intel cpu'er på bærbare ikke blir varme idetheletatt nesten..

AMD slår intel lett på ytelse i laptop imo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Ikke noe jeg gidder å sette på tvn for å se. Derimot lurer jeg på om jeg skal vekke opp dama som har sovet siden 5, for at hu ikke skal få helt forvirra døgnrytme. Var innom klokken halv sju, men da ble jeg jaget ut. Dersom jeg vekker henne nå, får jeg enten beskjed om at hu hadde tenkt å stå opp om noen få strakser likevel, eller jeg får "kjeft" fordi jeg ikke vekket henne tidligere. Men ønsker litt å demonstrere at jeg ikke er mora hennes og vil derfor la henne sove. Men kjipt å rote til døgnrytmen, da hun skal på jobb i morgen også :hmm:

Lenke til kommentar
Dommerne i x-faktor er delvis teite. Før reklamen stod det en jente og sang. Tre forsøk fikk ho, men LIKEVEL ble ikke alle dommerne sikre på om de skulle si ja eller nei. Da er det vel ganske innlysende at ho ikke har det som trengs?

 

Jeg er enig med Mira... Hun har det i seg, hun trengte bare litt guidance.

 

Edit: Men det skal sies at jeg ikke likte holdningen hennes da hun gikk ut... "Hvis ikke jeg sang bra, hva er bra da?"

Endret av Herzog
Lenke til kommentar
Ikke noe jeg gidder å sette på tvn for å se. Derimot lurer jeg på om jeg skal vekke opp dama som har sovet siden 5, for at hu ikke skal få helt forvirra døgnrytme. Var innom klokken halv sju, men da ble jeg jaget ut. Dersom jeg vekker henne nå, får jeg enten beskjed om at hu hadde tenkt å stå opp om noen få strakser likevel, eller jeg får "kjeft" fordi jeg ikke vekket henne tidligere. Men ønsker litt å demonstrere at jeg ikke er mora hennes og vil derfor la henne sove. Men kjipt å rote til døgnrytmen, da hun skal på jobb i morgen også :hmm:

 

Vet ikke hvordan kroppen hennes funker, men jeg har sovet fra ca 18 til nå, ikke noe problem og legge meg igjen nå og sove til i morgen tidlig. Kunne sikkert sovet rundt også, hvis jeg ikke hadde stått opp da jeg våknet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...