Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Humøret mitt gikk nettopp rett i dass. Jeg tror jeg bare må droppe forumet eller noe. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Humøret mitt gikk nettopp rett i dass. Jeg tror jeg bare må droppe forumet eller noe. Jamen, da blir det jo stille her Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Humøret mitt gikk nettopp rett i dass. Jeg tror jeg bare må droppe forumet eller noe. why? Endret 29. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 http://sjurvaage.com/bilda/wintereve_gubb/...20IMG_6521e.jpg Er dette landskap eller arkitektur? litt av begge deler. du kan velge kult bilde btw. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jamen, da blir det jo stille her Du kan sikkert overta som dronning elns.why?Det tar jeg ikke her. Enten sårer jeg noen, ellers blir det slettet pga "personangrep" elns. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ha ha, takk. Tenkte å slenge det opp på dA, men klarer ikke bestemme meg for kategori Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det tar jeg ikke her. Enten sårer jeg noen, ellers blir det slettet pga "personangrep" elns. uff da.. hvorfor skal livet være så forbanna vanskelig? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Rasch: Men det er jo ikke lørdag i dag? Vet, jeg skeier skikkelig ut noen ganger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du er helt vill du rasch! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 uff da.. hvorfor skal livet være så forbanna vanskelig?Godt spørsmål. Hvis ikke dette gir seg må jeg vurdere å legge meg inn på psykatrisk eller noe. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Godt spørsmål. Hvis ikke dette gir seg må jeg vurdere å legge meg inn på psykatrisk eller noe. da blir det fryktelig stille her på dagtid Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 uff da.. hvorfor skal livet være så forbanna vanskelig?Godt spørsmål. Hvis ikke dette gir seg må jeg vurdere å legge meg inn på psykatrisk eller noe. Eplefe: Hvis det er så alvorlig, så burde du gjøre noe annet enn å sitte her. Det var ikke ment som frekkhet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 uff da.. hvorfor skal livet være så forbanna vanskelig?Godt spørsmål. Hvis ikke dette gir seg må jeg vurdere å legge meg inn på psykatrisk eller noe. Modum bad og Lier er perfekte alternativer da Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 er du ferdig? Har ikke begynt, orker ikke Var flink å jobbe på skolen i dag da Du kan sikkert overta som dronning elns. Vil ikke ta over for deg, du er jo forumdronninga Tenk så mange av dine meninger og fornuftige utsagn som folk får lese. Dessuten ville det å bli dronning etter deg være som å gå på scenen etter Celine Dion eller no Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Å gå på scenen etter Celine Dion? hahha, er ikke så vanskelig det da, bare å knipe en katte i halen. Å hoppe etter Wirkola derimot.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Å gå på scenen etter Celine Dion? hahha, er ikke så vanskelig det da, bare å knipe en katte i halen. Å hoppe etter Wirkola derimot.. Celine Dion er flink! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 da blir det fryktelig stille her på dagtid Heller noen uker på psyk. enn å måtte begynne med medisiner igjen. Ørh. Jeg skal prøve først. Uten hjelp. Prøve å bare bli kvitt alt det negative. Jeg har vært flink til det det siste året. Se forbi depresjoner og se at livet har en mening i de små tingene. Prøve å tenke positivt.Eplefe: Hvis det er så alvorlig, så burde du gjøre noe annet enn å sitte her. Det var ikke ment som frekkhet i det hele tatt.Som f.eks.? Gå til psykolog? Wow. Takk, jeg har ikke gjort det de siste årene, skjønner du. Medisiner? Nei. Det skjer ikke at jeg forgifter kroppen min på den måten igjen. Yoga-kurs? Ja, kanskje det hadde vært noe. Eneste alternativet til å sitte her nå er å gjøre ting som jeg er ganske sikker på blir betegnet som "emo" for tiden, så jeg tror jeg blir sittende, gitt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Å hoppe etter Wirkola derimot.. skihopp vi snakker om ikke sant? Nora: du har vært flink uansett føler du at du kan det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg