Jann - Ove Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er jo faktisk litt sannhet i det. Lite av det vi foretar oss har noe større mening. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Du har nok rett, men allikevel er det en løgn menneskeheten har best av å leve på. Ethvert menneske trenger sin livsløgn. (kremt*villandenanyone*kremt) Endret 10. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er jo faktisk litt sannhet i det. Lite av det vi foretar oss har noe større mening. Si ikke det med mindre en tar i tanke på ting som the butterfly effect og ringvirkninger av det vi gjør får for fremtiden Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Off... Store problem med kven som skal vere i russebil ilag... Mange vil med kvarandre men antallet og ei jente som ingen lika laga store problem! fanden... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 "Du får ikke være med på russebussen vår fordi du er teit...SEEEYAAAA" Husker da denne gikk på radio/tv 24/7...good old times. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg legger meg nå. Natti natt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er jeg for ung til å huske den sangen, b-real? Eller har jeg bare hørt skremmende lite på radio? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Av en eller annen mystisk grunn er youtube blokkert her. O.o Kommer fram med ping, men ikke faen om youtube.com virker i nettlesere... Aha. Manuell host-oppføring som hang igjen fra vgs - skolen blokkerte kun dns-oppføringen til youtube... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er jo faktisk litt sannhet i det. Lite av det vi foretar oss har noe større mening. Si ikke det med mindre en tar i tanke på ting som the butterfly effect og ringvirkninger av det vi gjør får for fremtiden Kvantemekanikken gir sterke indisier for at universet ikke er deterministisk og dermed ikke kan behandles som et strengt dynamisk system. Som du kan se i artikkelen om "Quantum chaos" jobbes det med å finne en sammenheng mellom dynamiske systemer og kaosteori (begge utelukkende deterministiske prosesser) og kvanteteori. Inntil det problemet har blitt løst er det vanskelig å si hvorvidt man kan øverføre sommerfugleffekten til det virkelige univers. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hodepine Ikke smart å presse seg til å gjøre tung matte når man er litt slapp og forkjølet. Men, test i morgen, og vil helst ha godkjent for å ha noe å gå på senere i semestret. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Husker da denne gikk på radio/tv 24/7...good old times.Det er merkelig hvordan slike sanger ligger begravet dypt i hjernebarken et sted. Det er vel et godt tiår siden sist jeg hørte den men allikevel tok det bare 2-3 sekunder med lytting før hele sangen kom tilbake som jeg skulle hørt den i går. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Opp og stå, småbarn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vært oppe siden kvart på fire, vesla! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Opp og stå, småbarn! Jeg vil ikke! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg vil ikke! å, joooda! *danse med* Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 våkner, for trøtt til å gidde å gjøre noe annet enn å skru på skole pcen... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er i koma frem til kl 09 idag. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er bare våken nå. Om noen timer så komer jeg i koma... Var oppe...klokka 2....på...nattta...elller var det 3?....jeg ....er .....trøtt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Fader og folk klagde i dag da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg vil ikke! å, joooda! *danse med* Greit da, siden du tvinger meg.. *danse med* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg