Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Nå kan du se RiksPakken frem til 8. okt, helt uten forpliktelser. Kanalene er allerede tilgjengelig, skru på tv-en og velg kanalen du vil se. Holsen RiksTV

Hvorfor får jeg alltid alle meldingene, og hvorfor er det alltid RiksTV som ringer meg kl 08.00 om morgenen? Har sagt rundt 5-6 ganger at de ringer feil nr, men nei da. :(

Lenke til kommentar

Nettopp sett Parkway Drive - The DVD.. Fy faen så bra den var!

Anbefales på det sterkeste, selv om du ikke liker den type musikk. Historien bak bandet, hvordan de kom seg fra å være en gjeng med kamerater som spilte for moro skyld, til å bli verdenskjent. Beste musikk dvd'en jeg noensinne har sett!

Lenke til kommentar

Hat over Posten.

Var på postkontoret for å hente PCen min, men grunnet feil i datasystemet, kunne jeg ikke få den. Gamla som sto foran meg fikk ikke pengene hu trengte for å betale regninger, jeg fikk ikke PCen min.

"De' e feil i systemet, kom tebake ein ainnja dag." Kjerringa så ikke opp engang, bare mumla ned i skjermen sin -_-

Dette er en jævla facepalm-dag!

Lenke til kommentar
Hat over Posten.

Var på postkontoret for å hente PCen min, men grunnet feil i datasystemet, kunne jeg ikke få den. Gamla som sto foran meg fikk ikke pengene hu trengte for å betale regninger, jeg fikk ikke PCen min.

"De' e feil i systemet, kom tebake ein ainnja dag." Kjerringa så ikke opp engang, bare mumla ned i skjermen sin -_-

Dette er en jævla facepalm-dag!

Posten er et artig gjeng soppnisser. Aldri likt tjenestene, prisene eller servicen jeg får der. Det kjipeste er at det ikke finnes bedre alternativer...

Lenke til kommentar

Wikipedersen: det fins jo plenty av alternativer. Problemet er bare at posten er stort sett billigst.

Tollpost servicepakke holder på å presse prisen nedover, men det hjelper lite for min del når utleveringsstedene er milevis unna, mens postkontoret er 1km / 1.7km unna avhengig om jeg er hjemme eller på hybelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...