Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Nå kan du se RiksPakken frem til 8. okt, helt uten forpliktelser. Kanalene er allerede tilgjengelig, skru på tv-en og velg kanalen du vil se. Holsen RiksTV

 

Hvorfor får jeg alltid alle meldingene, og hvorfor er det alltid RiksTV som ringer meg kl 08.00 om morgenen? Har sagt rundt 5-6 ganger at de ringer feil nr, men nei da. :(

Lenke til kommentar

Hat over Posten.

Var på postkontoret for å hente PCen min, men grunnet feil i datasystemet, kunne jeg ikke få den. Gamla som sto foran meg fikk ikke pengene hu trengte for å betale regninger, jeg fikk ikke PCen min.

"De' e feil i systemet, kom tebake ein ainnja dag." Kjerringa så ikke opp engang, bare mumla ned i skjermen sin -_-

 

Dette er en jævla facepalm-dag!

Lenke til kommentar
Hat over Posten.

Var på postkontoret for å hente PCen min, men grunnet feil i datasystemet, kunne jeg ikke få den. Gamla som sto foran meg fikk ikke pengene hu trengte for å betale regninger, jeg fikk ikke PCen min.

"De' e feil i systemet, kom tebake ein ainnja dag." Kjerringa så ikke opp engang, bare mumla ned i skjermen sin -_-

 

Dette er en jævla facepalm-dag!

 

Posten er et artig gjeng soppnisser. Aldri likt tjenestene, prisene eller servicen jeg får der. Det kjipeste er at det ikke finnes bedre alternativer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...