TheKims Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Takk takk. Skal downloade den med en gang:) Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mitt første forslag til russekort Russekortet skal følge èn livet ut, og må produseres med den høyeste serriøsitet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mitt første forslag til russekort Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har sikkert et par timers opprensking her. Pcen er mildt sagt fucked for å si det på godt norsk.Super anti spyware har klart å søke igjennom 600 elementer på 10 min. Hva med å gjenopprette maskinen fra et image? Eller er du kanskje en av dem som ikke har laget deg et image av systempartisjonen enda? Er ikke så kløpper med pc:) Skal Kjøre alt jeg har av opprensking å så legge ut en hijack logg på data delen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Litt rart, plutselig har vi fått mange nye kanaler. Før hadde vi bare NRK 1, 2, 3. OG TV2. Nå har vi Viasat 4, TV 3, alle bi kanalene til TV2, TV Norge og fem, pluss noen filmkanaler. Senest for noen dager siden ringte en fyr og spurte om vi ville ha nye kanaler og pappa sa klart og tydelig nei. Vi kommer ikke til å betale for de. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 "vi"? du betaler da ingenting Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Denne ser insane ut: http://shop.lego.com/Product/?p=10179 5195 pieces, 15kg tung nesten 1 meter lang. Nest største lego-kittet noensinne. Har funnet et par av de på ebay. Jeg er 31. Lego er balsam for sjelen uansett hvor gammel man er blitt. Jeg hadde også en slik sekk full av lego men likte best kits med tegninger husker jeg. Har ikke bygget noe på 15 år minst. Nå er gnisten tilbake. Og jeg har penger Når man blir eldre setter man mere pris på veien mot målet, istedet for målet i seg selv (leke med tingen etterpå den er bygd). Og disse Star Wars settene er så fine at man kan ha dem på utstilling. Herregud den der har jeg siklet etter mang en gang... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 God natt mine likesinnede Lego-elskere. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) "vi"? du betaler da ingenting Tenkte på vi som i familien, i en hel enhet. Endret 9. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Men nå skal jeg se et par episoder av The Sopranos, og så legge meg. Natti Lenke til kommentar
Syd Barrett Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Heihei, ny her, hvordan funker dette da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Heihei, ny her, hvordan funker dette da? Vi prater, vi prater, og vi prater. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Lynkurs: Hurtigsvar+svar. Velkommen. Endret 9. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Syd Barrett Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Lynkurs: Hurtigsvar+svar. Velkommen. TUSEN TAKK!! Det var sååå mye enklere! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dere skulle bare sett lego-borgen min. Hadde 3 SVÆRE kasser med 12-klosser. Bygde en gigantisk borg midt i rommet mitt, og en suuuperstor mur rundt hele greia Lenke til kommentar
Syd Barrett Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dere skulle bare sett lego-borgen min. Hadde 3 SVÆRE kasser med 12-klosser. Bygde en gigantisk borg midt i rommet mitt, og en suuuperstor mur rundt hele greia :O:O:O Hvordan klarte du det??? Test Skills Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 uhm. nok legoklosser og mye tid + kammerat som også digga lego. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Russekortet skal følge èn livet ut, og må produseres med den høyeste serriøsitet. Useriøst ≠ komplett idiotisk, bakstreversk og innbilsk. Lenke til kommentar
Syd Barrett Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 TG10 blir koz Russekortet skal følge èn livet ut, og må produseres med den høyeste serriøsitet. Useriøst ≠ komplett idiotisk, bakstreversk og innbilsk. Heii Skarstad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg