Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 multisync: Stakkars mann. Kom nettopp hjem fra biblioteket. Har sittet der og lest i tre timer, så i kveld behøver jeg ikke sitte med dårlig samvittighet på kinoen. \o/ Gleder meg til å se District 9! District 9 gleder jeg meg også til å se, skal se den til helga. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er det virkelig mulig og kjede seg så mye som jeg gjør? Har vært hjemme hele uka å kun glant på tv eller pc skjermen. Eneste gangen jeg har vært ute var tidligere i dag når tobakken ble tom. Xboxen fikk 2 røde ringer etter overdrevent mye spilling tidligere i dag. Trenger sårt en en hobby. Noen tips? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://www.dailymail.co.uk/news/article-12...-dog-shows.html wait... what? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Big tony: omtrent det jeg gjorde hele sommerferien, det. Var ganske lei mot slutten, ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er det virkelig mulig og kjede seg så mye som jeg gjør?Har vært hjemme hele uka å kun glant på tv eller pc skjermen. Eneste gangen jeg har vært ute var tidligere i dag når tobakken ble tom. Xboxen fikk 2 røde ringer etter overdrevent mye spilling tidligere i dag. Trenger sårt en en hobby. Noen tips? World of Warcraft? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ganske lei ja. Har gått sykemeldt siden mars i fjor. Håper man kommer seg ut i jobb snart Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Wow testet jeg for et par år siden. Ikke noe for meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Flybilletter til Oslo i oktober ordnet. Og Norwegian liker avgifter ser det som Til Muse? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) @Bigtony Er det noen sporter som interesserer deg? -Fotball? -Ishockey? -Tennis? -Bordtennis? -Basketball? -Skateboard? Edit: Eller kanskje du kan begynne å spille et instrument? -Gitar? -Bass? -Trommer? -Piano? -Keyboard? Endret 9. september 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Heia! Jeg er syk idag også;/ hva me dere? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Skal snart på fotballkamp Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gitar hadde kanskje vært noe:) Er ikke så veldig musikalsk av meg men en gang må man lære Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kanskje ett av de instrumentene som er lettest å lære seg selv også. Med hjelp av internett da selvsagt.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg syns ikke det er noe lett å lære seg Jeg har prøvd å lære meg å spille gitar siden jeg gikk på barneskolen, men jeg klarer det bare ikke. Det er helt umulig for meg. Svært frustrerende -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Det viktigste er å ta seg tid og virkelig ha lyst å lære det. Dessuten kan det være fordelsmessig å begynne med en nylonstrenger ettersom at de ofte er ganske mye mer lettspilt og gir bedre plass til fingrene enn en stål-strenger, noe som gjør plassering lettere.. Dessuten ligger de som regel en del lavere i pris. Endret 9. september 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Faen, sku ønske jeg var student i Trondhjem i oktober altså. Få med meg hele UKA. Jay-Z, Gorgoroth, Minor Majority, Franz Ferdinand, Veronica Maggio, Detektivbyrån, Aqua, Postgirobygget, Gåte +++ Jeg får med meg Gåte da, men sku gjerne sett Veronica igjen, samt fått med meg Aqua, bygget, Gorgoroth og Minor Majority. Og Jay-Z så jeg kunne krysset ham av på lista over amerikanske rappere jeg har vært på konsert med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Og wrestling!. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg var på UKA når det var i Ås, men da var det som fotograf da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Spør bare her jeg. Broren min skal formatere pcen sin. Han mener på at det går an og gjøre det uten platene, noen som vet om dette stemmer eventuelt hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg