Eirik Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen idè om hvor jeg kan finne en random kar fra Spania, som er flink på spansk gramatikk? Facebook gjelder ikke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg klarte å rote frem en franskmann via Omegle for noen uker tilbake. Forøvrig kan det være en ide å ha et par utenlandske bekjentskaper på MSN e.l. Selv har jeg både en spanjol, en tysker og et par engelskmenn i kontaktlisten som jeg titt og ofte henvender meg til med språklige nøtter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fuckfuckfuck. Hva er det forno med meg og det å forsove meg på onsdager? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Og jeg som nettopp kom på jobb, og... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Og ... Jeg skulle ønske jeg hadde fått lov til å gå på riding da jeg var liten og ville det, nå er jeg redd for hester og tør ikke. Og har uansett ikke råd :/ Fikk ikke lov? o.O Well, that sucks *håpe på at jeg har skole helt til kl. 11 i dag* Endret 9. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Med andre ord, fargen er blå. Æsj. Da må jeg nok ærkjenne at det heller er øynene mine det er noe galt med. Noe jeg egentlig aldri har vært i tvil om heller, men fargesynet har det intill nå, aldri vært noe galt med Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fuckfuckfuck. Hva er det forno med meg og det å forsove meg på onsdager? Alltid hatt samme problem på Tirsdager Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg begynner å bli smålig lei av å oppdatere image nå.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Utrolig! jeg våknet idag og var super våken:D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så deilig det er med bare ett image å oppdatere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så deilig det er med bare ett image å oppdatere. Det kan jeg tenke meg, synd det ikke fungerer her.. Er så ulike krav til programvare, at det ikke kan kombineres til et image. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har vondt i kjeften Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det dere kunne gjort, om dere kjører oppstartsskript, er å la PCer i en bestemt gruppe få kjøre en bestemt BAT-fil, som installerer alt av programvare dere trenger. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 09/09/09 mothafuckas! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det dere kunne gjort, om dere kjører oppstartsskript, er å la PCer i en bestemt gruppe få kjøre en bestemt BAT-fil, som installerer alt av programvare dere trenger. Oppstartsskript ble kastet ut for et drøyt år siden.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 999 ( ) 666 OooooOooo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Oppstartsskript ble kastet ut for et drøyt år siden.. Det var jo litt synd. Fungerer utrolig greit hos oss. Starter en PCinstallasjon via network-boot, og 1 time etterpå er den ferdig installert med de nyeste windows-updates, alle program som tilhører gruppen deres og... ja. Mangler bare brukerkonto og instillinger knyttet til det. (Outlook og lignende.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://jz09.java.no/tett-paa-en-utvikler/rhino-thue/ Hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg