Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Igrunn jo, men mine sovevaner er slik at jeg sover halv ett og våkner klokka fem... Vet ikke hvordan det er med elleveåringer nå for tida, men da jeg var så gammel la jeg meg i ti tida! var bare det...sorry Cyph vis jeg blir for mye "mor" i dette tilfellet..

Så siden du la deg rundt 22-tida for noen år siden, betyr det at du skal herse over mindreårige så de skal følge den samme konservative døgnrytmen som deg?...

Lenke til kommentar
Igrunn jo, men mine sovevaner er slik at jeg sover halv ett og våkner klokka fem... Vet ikke hvordan det er med elleveåringer nå for tida, men da jeg var så gammel la jeg meg i ti tida! var bare det...sorry Cyph vis jeg blir for mye "mor" i dette tilfellet..

Så siden du la deg rundt 22-tida for noen år siden, betyr det at du skal herse over mindreårige så de skal følge den samme konservative døgnrytmen som deg?...

Sa jeg det? Tror du skal roe deg litt ned! Han kan da for all del sitte oppe til ett, jeg vet bare at 11 åringer ikke pleier å være så lenge oppe...samme for meg liksom!

Lenke til kommentar
Sa jeg det? Tror du skal roe deg litt ned! Han kan da for all del sitte oppe til ett, jeg vet bare at 11 åringer ikke pleier å være så lenge oppe...

Hvorfor skal jeg roe meg ned? Er ikke i det minste hissig eller noe.

 

samme for meg liksom!

Hvis dette virkelig var sant, ville du antageligvis ikke brydd deg in the first place. Utrolig nok ville det vært mer logisk.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...