Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Savner du Wildheart, Vaenas? Helt klart, kan ikke være noe annet. Ikke det jeg pratet om. Jeg vet nøyaktig hva du prater om. Oh btw, jeg er ungen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 HCG: Bør ikke du sove nå? Bør ikke du? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 HCG: Bør ikke du sove nå? Virkelig irriterende at dere prøver å leke mamman hans. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) barne-tv er ferdig for lenge siden så alle sammen, gå og legg dere Endret 8. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 barne-tv er ferdig for lenge siden så alle sammen, gå og legg dere HEHEHEHH.... Lenke til kommentar
simentp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 da tar jeg kvelden, natta ikke sovn på tastaturet! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 HCG: Bør ikke du sove nå? Virkelig irriterende at dere prøver å leke mamman hans. Smiler bare av det jeg Å irritere seg over noe i DNFK gir bare eder og galle. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 barne-tv er ferdig for lenge siden så alle sammen, gå og legg dere HEHEHEHH.... Seriously, barne-tv er faktisk ferdig for lenge siden! Så tørk fliret og gå til sengs Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg prøvde hjemmelaget pizzabunn NÅ fra Tine i dag. Som gammel slikkepott-hore spiste jeg litt av deigen rå. For det første var den så seig at jeg brukte 17 min på å tygge den i to, og for det andre smakte det like salt som trolldeig(kansje det er nettopp det det er?). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 kom hjem fra skolen for en time sia ca var hjemom å åt middag i 4 tida, men ellers har jeg sitti å klasserommet D: jeg trenger å trene mer! har ikke trent på 3 - 4 dager omtrent O_o yeye nå er det CYE ( Curb Your Enthusiasm ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 HCG: Bør ikke du sove nå? Bør ikke du? Igrunn jo, men mine sovevaner er slik at jeg sover halv ett og våkner klokka fem... Vet ikke hvordan det er med elleveåringer nå for tida, men da jeg var så gammel la jeg meg i ti tida! var bare det...sorry Cyph vis jeg blir for mye "mor" i dette tilfellet.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Igrunn jo, men mine sovevaner er slik at jeg sover halv ett og våkner klokka fem... Vet ikke hvordan det er med elleveåringer nå for tida, men da jeg var så gammel la jeg meg i ti tida! var bare det...sorry Cyph vis jeg blir for mye "mor" i dette tilfellet.. Så siden du la deg rundt 22-tida for noen år siden, betyr det at du skal herse over mindreårige så de skal følge den samme konservative døgnrytmen som deg?... Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Folk! Hva er den beste internasjonale nyhetssiden? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Folk! Hva er den beste internasjonale nyhetssiden? Reuters? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Igrunn jo, men mine sovevaner er slik at jeg sover halv ett og våkner klokka fem... Vet ikke hvordan det er med elleveåringer nå for tida, men da jeg var så gammel la jeg meg i ti tida! var bare det...sorry Cyph vis jeg blir for mye "mor" i dette tilfellet.. Så siden du la deg rundt 22-tida for noen år siden, betyr det at du skal herse over mindreårige så de skal følge den samme konservative døgnrytmen som deg?... Sa jeg det? Tror du skal roe deg litt ned! Han kan da for all del sitte oppe til ett, jeg vet bare at 11 åringer ikke pleier å være så lenge oppe...samme for meg liksom! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 øy ! Er faktisk 17 år om en halvtime Et år til med slit så er jeg ferdig med og glede meg til og bli 18 og kunne buuuurne av gårde i BMW'n min Natta Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Sa jeg det? Tror du skal roe deg litt ned! Han kan da for all del sitte oppe til ett, jeg vet bare at 11 åringer ikke pleier å være så lenge oppe... Hvorfor skal jeg roe meg ned? Er ikke i det minste hissig eller noe. samme for meg liksom! Hvis dette virkelig var sant, ville du antageligvis ikke brydd deg in the first place. Utrolig nok ville det vært mer logisk. Endret 8. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg skjønner meg ikke på deg i det hele tatt Er ikke meningen det, jeg er et lite mysteri av meg. Også det man kaller totalt Randomness! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg