Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Ber noen med en kalibrert skjerm se over dette...
Jeg har ->denne<- på min side som forteller meg at den er nærmere lilla enn blå. Men ikke knall-lilla.
Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Jeg får inntrykk av at det er blitt gjort mye lappearbeid under panseret etterhvert som man har migrert over til nyere systemer og implementert nye funksjoner? Man kunne vel enkelt ha klasket på en fiks som trakk fra 21615 fra verdien som oppgis i profilen som medlemsnummer/brukernummer? Da ville man jo fått et nummer som samsvarer med det reelle antallet registrerte brukere, om en bare for kosmetikkens skyld. Er det i det hele tatt mulig å gjøre så spesifikke endringer med IPB?

Problemet om vi endrer på ID-nøklene er at samtlige lenker postet til brukerprofiler, helt siden forumets begynnelse, vil peke til feil brukere. En kosmetisk fiks er nok tekniske mulig, men jeg vil tro det er veldig lite hensiktsmessig. Det er jo ingen store problemer det medfører at ID-nøklene ikke samsvarer med antall registrerte medlemmer. :)

Lenke til kommentar

Ja du får smile og ha det gøy med deg selv mens du lever i troa clegg... :D

 

Har foresten mekka ferdig alt så nå er det bare og vente på melding fra Komplett om at alle de tusen data delene er og venter på meg.

Kom på utrolige 8.214 mens så skal de ha frakt for at jeg henter den selv og miljøavgift så da blir det totalt 8 253,- :)

 

Da var det boka for lesing av elektriske anlegg og tegne litt automasjon. Har PCschematic trial ting på datan fra sommerferien hvor jeg for all del ikke måtte glemme no så jeg kunne bli best ved skole start :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...