Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg ser på det som min egen personlige hevn, for å vokse opp i et kristna land, samt et år med kristendom på barneskolen og 3 år med krl på ungdomsskolen.

Jeg er ikke helt "Drep de kristne", men "Trash de kristne" høres bedre ut.

Personal vendettas. Herlig. Det er fremdeles fullstendig latterlig, og du argumenterer ikke en gang.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser på det som min egen personlige hevn, for å vokse opp i et kristna land, samt et år med kristendom på barneskolen og 3 år med krl på ungdomsskolen.

Personal vendettas. Herlig. Det er fremdeles fullstendig latterlig, og du argumenterer ikke en gang.

Krig på gang! *hente baconcrisp*
Lenke til kommentar

Argumentering er pes.

Like greit å bare gi faen og bare fortsette å planlegge å gjøre det i alle år siden jeg aldri er hjemme i påska uansett.

Lenke til kommentar

Krig på gang! *hente baconcrisp*

Enig!

*hente majones*

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

FAEN!

Åpner ferdigpizzaen nå (ferskvare), så revner det en jævla pose det står "do not eat" på ørten språk på som tydeligvis var festet under etiketten, og strør drit utøver hele jævla pizzaen!

Det heter ATCO, og eret stoff som absorberer oksygen tror jeg (google).

Spørsmålet er om det er farlig å spise de små pulveriserte bitene jeg ikke får opp.

Lenke til kommentar
Argumentering er pes.

Like greit å bare gi faen og bare fortsette å planlegge å gjøre det i alle år siden jeg aldri er hjemme i påska uansett.

Ja, gud forby å ha en mening bak (idiotiske) handlinger.

Å bare fortsette å planlegge det eller å faktisk ende opp med å gjøre det er bare for dumt. Hva er egentlig POENGET bak det hele? "Buhu, jeg bor i et land med religionsfrihet og statsreligion og måtte LÆRE NOE OM LIVSSYN, jeg skal ødelegge en hel gjeng med troende sin messe".

Lenke til kommentar
Kanel og pizzabunn = kjempegodt. Kanel er forsåvidt godt med ca. alt. Du burde prøve før du sier at det er ekkelt!

Og forresten så er det sundt for immunsystemet. :p

aldri likt kanel i seg selv, også går det under "godteri" kategorien for meg så da blir det ikkeno :p

Så det faktum at jeg er glad i majones sank inn? ^^

haha jeg skal ikke ha majones til :p

deigen eser nuh.

Lenke til kommentar
Yoshi/Vegard_ og Hippie-Erlend har bursdag i dag! :D

*cheer* Gratulerer med dagen til begge!

Det burde feires her inne! :D

Rash: Du er direkte kvalm. :p

*synge bursdagssang* :fun:

Servere boller og brus. Hurra, hurra! :fun:

Setter på musikk, og tar å blåser opp ballonger :fun:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
FAEN!

Åpner ferdigpizzaen nå (ferskvare), så revner det en jævla pose det står "do not eat" på ørten språk på som tydeligvis var festet under etiketten, og strør drit utøver hele jævla pizzaen!

Det heter ATCO, og eret stoff som absorberer oksygen tror jeg (google).

Spørsmålet er om det er farlig å spise de små pulveriserte bitene jeg ikke får opp.

Hva? Har aldri vært borti noe sånt før! :)

Post i Helse delen av forumet.

Rese-: Det er ikke anbefalt med mer enn 1 teskje kanel om dagen. Over det blir det skadelig.

Nei, kjør på med *ja dere vet* for å smøre systemet!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
"Buhu, jeg bor i et land med religionsfrihet og statsreligion og måtte LÆRE NOE OM LIVSSYN, jeg skal ødelegge en hel gjeng med troende sin messe".
Vel, jeg måtte faktisk delta på gudstjenester og synge salmer.
Og på grunn av dette vil du hevne deg på en hel menighet? Er det bare jeg som er ekstremt tolerant som er ateist og allikevel klarer å respektere religiøse? Vi blir ikke kvitt religion med det første, de får holde seg til "øye for øye, tann for tann" og så lever jeg etter "/care".
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...