Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jobb ja, det er ikke som om jeg ikke har lett etter noe jeg kan ha etter skoletid, men jeg har en følelse av at de fleste krever at du er serviceinnstilt, smiler til kundene og ikke svarer frekt tilbake.

Vettu hva? Noen ganger så håper jeg på at du leker dum. At du bare prøver å virke så sosialt tilbakestående som mulig for å få en følelse av å være litt spesiell eller hva faen.

 

Selvfølgelig forventer en arbeidsgiver at du ikke svarer frekt tilbake. Og selvfølgelig burde det være mulig for deg å holde de drøye kommentarene for deg selv. Alle vi andre klarer det, hva faen er det som gjør det så forbanna umulig for deg? Du trenger da for faen ikke være serviceinnstilt, men du kan i hvert fall late som. Fake it 'til you make it. Hørt det uttrykket før? Kanskje du skal ta det litt til deg.

 

Vi har alle forskjellige roller vi spiller. Å oppføre seg som dritt fordi du ikke gidder lage deg noen roller som er passende gagner absolutt ingen. Ikke deg selv, ikke de rundt deg.

 

"Hva skjedde med å ta folk for det de er?" spør du kanskje. Det har aldri vært sånn. Det har aldri vært mer enn en illusjon. Det er absolutt ingen som kan gå rundt usensurert til enhver tid og tro at det vil få de opp og frem her i livet.

 

 

Så du må prioritere skolearbeid, ta på deg passende roller og klare å oppføre deg når du er på skole og jobb. Bu-fucking-hu. Skjerp deg, mann.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg kan ta å synge bursdag sang for deg på 2.april, et likte drag queen show med bursdag sang høres vel bra ut? Men da får du komme å synge for meg 1.april

 

 

Oh yes, drag queen på bursdagen min høres fortreffelig ut :wee:

 

 

@ bazukh, jeg er enig med deg.

I en jobbsituasjon må en være hyggelig og serviceinnstilt mot alt og alle.

Selv om en nødvendigvis ikke har særlig lyst til det.

 

Er ikke snakk om å være seg selv, det er snakk om å være den jobben vil at du skal være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bah. Sitter og ser på den lekerettsaken som foregår i Kongo på NRK2 nå. Det aller meste tyder på at de er rett og slett noen primitive apekatter med taleevne. Klart er de skyldige, men omstendighetene og erstatningskrav på flerfolds milliarder kroner fra den Norske stat, tyder på fravær av sunn fornuft.

Når de samtidig hevder at dersom en svart mann hadde blitt mistenkt for drap i Norge, så hadde han blitt lynsjet og torturert til døde, når de i realiteten får bare et jævla klapp på skulderen og i verste fall en hybel i form av fengsel.

Lenke til kommentar
Jobb ja, det er ikke som om jeg ikke har lett etter noe jeg kan ha etter skoletid, men jeg har en følelse av at de fleste krever at du er serviceinnstilt, smiler til kundene og ikke svarer frekt tilbake.

Vettu hva? Noen ganger så håper jeg på at du leker dum. At du bare prøver å virke så sosialt tilbakestående som mulig for å få en følelse av å være litt spesiell eller hva faen.

 

Selvfølgelig forventer en arbeidsgiver at du ikke svarer frekt tilbake. Og selvfølgelig burde det være mulig for deg å holde de drøye kommentarene for deg selv. Alle vi andre klarer det, hva faen er det som gjør det så forbanna umulig for deg? Du trenger da for faen ikke være serviceinnstilt, men du kan i hvert fall late som. Fake it 'til you make it. Hørt det uttrykket før? Kanskje du skal ta det litt til deg.

 

Vi har alle forskjellige roller vi spiller. Å oppføre seg som dritt fordi du ikke gidder lage deg noen roller som er passende gagner absolutt ingen. Ikke deg selv, ikke de rundt deg.

 

"Hva skjedde med å ta folk for det de er?" spør du kanskje. Det har aldri vært sånn. Det har aldri vært mer enn en illusjon. Det er absolutt ingen som kan gå rundt usensurert til enhver tid og tro at det vil få de opp og frem her i livet.

 

 

Så du må prioritere skolearbeid, ta på deg passende roller og klare å oppføre deg når du er på skole og jobb. Bu-fucking-hu. Skjerp deg, mann.

Vakkert utbrudd, Ida =D

 

In other news: Bali kyllinggryte og nudler var faktisk skikkelig godt. Og jeg skulker fysikk.

Lenke til kommentar

Tre dager igjen. Bare tre dager til mannen fra nextgentel kommer med nettet mitt. Nå kan jeg endelig begynne å tenke at min tid uten nett snart er over.

 

In other news: I dag har jeg stemt. Har dere husket det? Nytter ikke å klage på resultatet om dere ikke har gjort det vet dere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er så patetisk når de frir så jævlig til billige poeng som de noen ganger gjør på skoledebatter. Husker da jeg var og så på en skoledebatt så blei det bare en orgie av lovnader om billigere kino, alkohol, røyk og økte stipender.

 

Skoledebatter er bare tåpelige.

 

Spesielt når alt de kommer med er de samme lovnadene om billig sprit og lignende..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...