Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg våkner momentant av vekkerklokka mi, uansett hvor lenge jeg har sovet.

 

Nå har jeg f.eks sovet 7 timer de siste to nettene, men fløy opp likevel.

Jeg var sånn en gang i tiden, da jeg først begynte å bruke vekkerklokker, men nå finner jeg lydene behagelig. Det være seg om det er pipelyder som vekker folka som sover over og under meg, eller infernalsk ringing som ringer enda verre fordi jeg har den liggende i en kakeboks.

Jeg har noen som spiller høylytt og irriterende musikk også, men det hjelper fortsatt lite. Jeg sovner til grindcore og falsk pikkolo-spilling, så irriterende musikk, vekker meg ikke. Eneste jeg våkner av, er stillhet, fordi det er unormalt i livet mitt.

 

Men, men. Nok om det. Jeg trenger 4200 kr til å dra til Bilbao i høst for å se Rammstein. Og 3300 kr til å kjøpe Rock Band: The Beatles i morra. Lurer på hvor jeg skal få pengene fra :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg var sånn en gang i tiden, da jeg først begynte å bruke vekkerklokker, men nå finner jeg lydene behagelig. Det være seg om det er pipelyder som vekker folka som sover over og under meg, eller infernalsk ringing som ringer enda verre fordi jeg har den liggende i en kakeboks.

Jeg har noen som spiller høylytt og irriterende musikk også, men det hjelper fortsatt lite. Jeg sovner til grindcore og falsk pikkolo-spilling, så irriterende musikk, vekker meg ikke. Eneste jeg våkner av, er stillhet, fordi det er unormalt i livet mitt.

 

Slutt å sovne til musikk. Det ødelegger.

 

Men, men. Nok om det. Jeg trenger 4200 kr til å dra til Bilbao i høst for å se Rammstein. Og 3300 kr til å kjøpe Rock Band: The Beatles i morra. Lurer på hvor jeg skal få pengene fra :hmm:

Jobb?

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å venne det av meg.

Har sovnet til musikk siden angsten min utviklet seg for fullt i 9. eller noe.

Om musikken skrur seg av, våkner jeg og er redd. Jævlig redd. Og sover ikke på en god stund etterpå, hvorpå jeg ligger i senga og knuger balltreet og ser mistroisk rundt meg i mørket.

 

Jobb ja, det er ikke som om jeg ikke har lett etter noe jeg kan ha etter skoletid, men jeg har en følelse av at de fleste krever at du er serviceinnstilt, smiler til kundene og ikke svarer frekt tilbake.

Lenke til kommentar
Hei! Vil dere bli med å synge?

 

Pass isåfall på å synge så høyt at jeg kan høre deg hit..

 

Ja får du var vel den som var IT ansvarlig ved skolen, eller var det en annen. Jeg sliter med å huske navn så blander folk fort i sammen sånn sett.

 

Men da starter jeg: Bææ Bææ lille lam, har du noe ull!

 

Også er det noen andre sin tur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hei! Vil dere bli med å synge?

 

Pass isåfall på å synge så høyt at jeg kan høre deg hit..

 

Ja får du var vel den som var IT ansvarlig ved skolen, eller var det en annen. Jeg sliter med å huske navn så blander folk fort i sammen sånn sett.

 

Men da starter jeg: Bææ Bææ lille lam, har du noe ull!

 

Også er det noen andre sin tur.

 

Jeg er IT-lærling på skolen din ja..

 

Uansett, jeg kunne ikke høre deg. Syng høyere, ellers så kutter jeg nettet! :fun:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hjelp! Jeg må synge! Og det høyt!. Hvor er du stasjonert nå? Da kan jeg gå forbi og ikke vekke hele skolen.

 

Trenger ikke synge nå, men jeg forventer synging iløpet av dette skoleåret..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...