Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja skal ha w7 men må ha ny data NU og ikke sent i høst når det evt kommer :p

Men det du linka til har jeg sett på og det er kun de vistaene som er OEM og ikke retail som viser om det er 32 eller 64? de i retail står det bare navn på vistaen men ikke spesikiasjoner.

Din løsning frem til 7 kommer ut for salg en gang i oktober. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
B-real aggressiv, eller Captn som er hårsår?

Jeg tror mer på det siste.

Dessuten, når du først skryter over å ha surround på dass, og skikkelig pent hus så får du bevise det..

Yes,that's right.

Jeg bor egentlig i et hus med dusj som har egen lommefitte i veggen i tillfelle jeg ikke har noe som gjør at jeg kan få meg noe der og da. Men bilder får dere ikke!

Jeg savner litt de gamle SO-ene, jeg. ):
Hvordan kan du egentlig det? Var ikke du utestengt liek 90% av tiden? ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
B-real aggressiv, eller Captn som er hårsår?

Jeg tror mer på det siste.

Dessuten, når du først skryter over å ha surround på dass, og skikkelig pent hus så får du bevise det..

Yes,that's right.

Jeg bor egentlig i et hus med dusj som har egen lommefitte i veggen i tillfelle jeg ikke har noe som gjør at jeg kan få meg

Så det var det jeg så i dusjen din!

Visste det var noe rart..

Lenke til kommentar

Ja da lasta jeg ned W7 Enterprise(RTM?) fra Microsoft, så da er det bare og betsille deler og starte byggingen av data og få innstalert W7 som jeg aldri har prøvd. Sannheten er at jeg fikk traumer og mange år med problemer etter og ha sett hvor jeg vellyka (....NOT) Vista viste seg og være... W7 burde levere ellers er jeg ferdig med microsoft ever. XP er det beste OS'et jeg har hatt og de skulle heller lagd XP i en forbedret moderne version en stygge nye vista bæsjetiss.

Natt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...