kloningen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tru dat. 19-20 sek oppstartstid med RC versjon her Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 NeI vIsTa Er BeSt!!!111 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tru dat. 19-20 sek oppstartstid med RC versjon her Bitchy Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Ja skal ha w7 men må ha ny data NU og ikke sent i høst når det evt kommer Men det du linka til har jeg sett på og det er kun de vistaene som er OEM og ikke retail som viser om det er 32 eller 64? de i retail står det bare navn på vistaen men ikke spesikiasjoner. Din løsning frem til 7 kommer ut for salg en gang i oktober. Endret 7. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 NeI vIsTa Er BeSt!!!111 XP er tingen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg liker ikke blogg.no! Tro hvis den ble nede for noen dager/timer. Hverdagen til alle landets bloggere hadde vell rast sammen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 B-real aggressiv, eller Captn som er hårsår? Jeg tror mer på det siste. Dessuten, når du først skryter over å ha surround på dass, og skikkelig pent hus så får du bevise det.. Yes,that's right.Jeg bor egentlig i et hus med dusj som har egen lommefitte i veggen i tillfelle jeg ikke har noe som gjør at jeg kan få meg noe der og da. Men bilder får dere ikke! Jeg savner litt de gamle SO-ene, jeg. ):Hvordan kan du egentlig det? Var ikke du utestengt liek 90% av tiden? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg skjønner ikke greia med blogg.no heller.. Så drittsoftware + ufrivillig reklame.. tsss. Wordpress Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 B-real aggressiv, eller Captn som er hårsår? Jeg tror mer på det siste. Dessuten, når du først skryter over å ha surround på dass, og skikkelig pent hus så får du bevise det.. Yes,that's right.Jeg bor egentlig i et hus med dusj som har egen lommefitte i veggen i tillfelle jeg ikke har noe som gjør at jeg kan få meg Så det var det jeg så i dusjen din! Visste det var noe rart.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) KongKake, du var ikke tilfeldigvis i Tønsberg i dag? Endret 7. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan er det egentlig med to skjermer? Har mange ganger vurdert å koble opp en gammel 17-tommer ved siden av 24"ern. Kan jeg feks spille på 24", og switche mellom MSN/Firefox på 17"eren? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har ihvertfall det problemet at fullskjermspill legger seg ned med en gang jeg gjør noe på den andre skjermen, noen som har løsning? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Snakkes folkens! Natta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Den eneste løsningen er vel windowed mode. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jepp, fullsized windowed mode fungerer bra med 2 skjermer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Noen andre her som har problemer med spotify? Nå funket det igjen her.. Endret 7. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen andre her som har problemer med spotify? Nei, fungerer perfekt her. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ja da lasta jeg ned W7 Enterprise(RTM?) fra Microsoft, så da er det bare og betsille deler og starte byggingen av data og få innstalert W7 som jeg aldri har prøvd. Sannheten er at jeg fikk traumer og mange år med problemer etter og ha sett hvor jeg vellyka (....NOT) Vista viste seg og være... W7 burde levere ellers er jeg ferdig med microsoft ever. XP er det beste OS'et jeg har hatt og de skulle heller lagd XP i en forbedret moderne version en stygge nye vista bæsjetiss. Natt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nå er den nyeste natt på museumet filmen på 70 prosent og noe! Skal se den før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg