Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikke noen her som går/har gått på NITH, spillprogrammering? Ser veldig interessant ut, vurderer det etter jeg er ferdig med vidregående. Og er det da nødvendig, lurt eller har det ikke noe å si å ha R2 og 2FY på vgs ?

 

EDIT: Glem det siste, fant dette:

Opptakskrav: Generell studiekompetanse + matematikkfordypning 2MX, 2MY eller 3MZ (R1 eller S1 + S2)
Endret av Wuvahef
Lenke til kommentar
Er vel ikke noen her som går/har gått på NITH, spillprogrammering? Ser veldig interessant ut, vurderer det etter jeg er ferdig med vidregående. Og er det da nødvendig, lurt eller har det ikke noe å si å ha R2 og 2FY på vgs ?

Man må i allefall ha R1, R2 og 2fy hvis man skal på NTNU, tanken på NITH har streifet meg men jeg har ikke sjekket kravene :(

Lenke til kommentar

Ja så på vista home, 2 forskjellgie og vlege mellom enten oppgradering eller Full version.

Tusen kroner i forskjell.

Så også på den linken under, men det er OEM, har ikke mye peiling på OEM eller orginal RETAIL men den er billigere og W7 kommer som gratis nedlastning ved utslipp.

 

 

Jann - Ove. Kall meg Captn bare om du ikke klarer og lese mer en 2 ord :D

Men hvordan skal jeg innstalere W7 uten cd? :(

SITAT: Kjøp uten OS. Instaler W7 rtm 64bits og la vær å aktivere den. Vent til W7 lanseres og kjøp lisens til en grei pris.

 

Hvor kommer W7 rtm 64bit fra? Laste ned ? Kjøpe?

:)

Lenke til kommentar

Tullingen med alt for langt nick: nicket ditt blir kuttet midt på i min nettleser; og dermed boikotter jeg det.

 

W7 rtm kan du laste ned fra ditt favorittnettsted for slikt, eller fra msdn om du har msdn-konto. Du kan også låne en disk fra en bekjent. Man har 120 dager på seg før man må kjøpe eller cracke det etter instalering. Man får tilbud om å kjøpe det rimelig og få key tilsendt over nett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...