Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 weeeee, fått meg ipod Kondolerer. 1+ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvorfor var jeg så dum og valgte T-matte? Er jo vanskeeelig :| Jeg har også T-matte, og hittil er det jo bare repetisjon (hvertfall på min skole). Utfordringer pls. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvorfor var jeg så dum og valgte T-matte? Er jo vanskeeelig :| Jeg har også T-matte, og hittil er det jo bare repetisjon (hvertfall på min skole). Utfordringer pls. Samme hos meg og, hvilken bok har du? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeez, det skal ikke være lett og lage/tegne hylle til TG... Endret 7. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) SketchUp ftw? Endret 7. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nopros Noen som kan forklare meg hvordan jeg ser forskjell på 64bit og 32 bit vista når jeg kun kan velge mellom home premium, buisnesse og ultimate? Er det sånn at man kan velge når man innstallerer om man ville installere 64 eller 32bit? Jeg vil ha 63bit men må jeg velge bisniss eller høyere, får man den kun i ultimate eller er det 64 i alle tre? HEEELP Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) 63bit blir nok en utfordring . 64bit-versjoner finnes av alt såvidt jeg vet, men du får ikke noe valg under innst. Du må ha en egen disk med versjonen på. Edit: la til en sånn-> Endret 7. september 2009 av Komakino Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Hvorfor var jeg så dum og valgte T-matte? Er jo vanskeeelig :| Jeg har også T-matte, og hittil er det jo bare repetisjon (hvertfall på min skole). Utfordringer pls. Samme hos meg og, hvilken bok har du? Sinus 1T Endret 7. september 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 64-bit og 32-bit har to forskjellige plater. Du finner ikke 64-bits versjonen av Vista på samme plate som du finner 32-bits versjonen. Skal vel stå på DVD-en om det er 64-bit. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Åja for har bestemt at jeg kjøper ny stasjonær i DELER og jeg skal ha 64bit men verken home, bisniss eller ultimate sier om de har 32 eller 64 bit Åssen skal man vite det... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 SketchUp ftw? Yeah... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 @ Wuvahef, jeg har denne: Aschenhoug Matematikk 1T, veldig mye repitisjoner nå for tiden When does the fun start!? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=64b...=10339&mfr= 64bit. http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=32b...=10339&mfr= 32bit. For å si det sånn så er det lenge siden jeg, ehm, kjøpte et OS. Derfor er jeg litt ute av det Men Vista? Helsike mann....gå for all del for Win7 Endret 7. september 2009 av Komakino Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 @ Wuvahef, jeg har denne: Aschenhoug Matematikk 1T, veldig mye repitisjoner nå for tiden When does the fun start!? Du er heldig som er fornøyd med matta. Prøv forkursmatte etter at man ikke har brukt noe særlig matte på fem år, ikke gøy Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ja skal ha w7 men må ha ny data NU og ikke sent i høst når det evt kommer Men det du linka til har jeg sett på og det er kun de vistaene som er OEM og ikke retail som viser om det er 32 eller 64? de i retail står det bare navn på vistaen men ikke spesikiasjoner. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tullingen med alt for langt nick: Kjøp uten OS. Instaler W7 rtm 64bits og la vær å aktivere den. Vent til W7 lanseres og kjøp lisens til en grei pris. Med denne fremgangsmåten kostet Vista 700-ish for home premium, regner med det er noe lignende priser for W7. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skjer, folkens? Gruer meg til å måtte stå opp grytidlig i morgen. Jeg har selvsagt forelesning fra 8:15 ->. Yikes. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ah, vel, tror det skal være slik at når du kjøper en fullversjon av Windows så får du begge deler. Mener å huske at jeg leste om noen som måtte kontakte Microsoft for 64bit versjonen, selvfølgelig free of charge, men ut i fra de "seriøse" brukererfaringene på Komplett så følger begge versjoner med i pakken fra butikk. Men, Win7!! Vurder! Nøkkel kan skaffes med letthet, hvis ikke kan undertegnede være behjelpelig med det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 clvn, studerer du, evt hva? Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 7. september 2009 av Bloodwake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg