Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 .....? Hadde du sett badet mitt....eller huset mitt i det hele tatt så hadde du forstått hva jeg snakker om Er ikke noe shabby dritt nop nop. Nå har jeg Empire of The Sun på her, så ikke la en dårlig dag gå utover meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 b-real, du kommer til 14k poster idag For å sitere noen: "så har du da vært der i 1000 år så..." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 .....? Hadde du sett badet mitt....eller huset mitt i det hele tatt så hadde du forstått hva jeg snakker om Er ikke noe shabby dritt nop nop. Nå har jeg Empire of The Sun på her, så ikke la en dårlig dag gå utover meg Så...få se bilder av huset og badet ditt da. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei...nå logger jeg av, makan til hissige folk her i dag as. Si ifrar når du har tenkt til og oppføre deg så skal du få seg bilder Legger til at i en steam massasje dusj hvor du fort blir værende i en 40 minutters tid så er det ganske konfi med litt musikk eller radio på Kanskje ikke du liker musikk, MEN DET FINNES ANDRE MENNESKER OGSÅ ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei...nå logger jeg av, makan til hissige folk her i dag as. Si ifrar når du har tenkt til og oppføre deg så skal du få seg bilder Hæ? Vår alle kjæres b-real spurte om bilde han, han var da ikke aggresiv oO Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Captn, du er hårsår Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 B-real aggressiv, eller Captn som er hårsår? Jeg tror mer på det siste. Dessuten, når du først skryter over å ha surround på dass, og skikkelig pent hus så får du bevise det.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Captn, lost case! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 b-real 1 - Captn 0 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Captn er hårsår! Ikke b-real. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 MEGET hårsår også.. Skryte skryte.. hvor er bildene? . :] Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 weeeee, fått meg ipod Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 weeeee, fått meg ipod Kondolerer. Lenke til kommentar
iharal4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvorfor var jeg så dum og valgte T-matte? Er jo vanskeeelig :| Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvorfor var jeg så dum og valgte T-matte? Er jo vanskeeelig :| Velkommen til DNFK Jobb med faget så blir det barnemat =] Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Iharal4 har vært her flere ganger han har bare byttet brukernavn! Endret 7. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg savner litt de gamle SO-ene, jeg. ): Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Iharal4 har vært her flere ganger han har bare byttet brukernavn! Da har jeg ikke sett ham Hvem var han før? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 jeg tegner sirkler til jeg går i spinn her :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg