Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det er så digg å være nydusja Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er syk idag ; / Sikkert svineinfluensa Og nå spiser jeg "fryst macaroni and cheese" så vet ikke jeg hva jeg skal gjøre. Igår spillte jeg bf2, men før jeg sovna så jeg på film. Ghostrider! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ghostrider er en horribel film, til tross for skuespillerne. Viser nok en gang at uansett om man har gode skuespillere eller ei, er ikke filmen nødvendigvis bra / dårlig Quakecry, du er ikke slik som meg da, dausjuk i en dag og så helt frisk igjen? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Smurf: Jeg er fortsatt sjuk Så jeg er nok lik deg! Så bare ghost rider siden den lå på PC-en også kjeda jeg meg Endret 7. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ha ha. Jeg var sjuk i nøyaktig 24 timer da, så ble jeg helt frisk. Go figure. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jo fatisk, det hender at jeg kan være "Dausjuk" i 24 timer og så bli frisk igjen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 ATTENTION! Husker noen av dere tråden med pranks man kunne gjøre mot andre? Den var spesielt retta mot internatskoler. Jeg trenger den sårt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 PT: Byttet nick til Penis Trygve igjen ? Hvorfor? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fordi jeg er veldig glad i han jeg tapte veddemålet mot, og siden han ikke lenger har tilgang på forumet OG har flytta, tenkte jeg å gjøre det for koz. Derfor. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Penis Trygve var Aidskake? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fordi jeg er veldig glad i han jeg tapte veddemålet mot, og siden han ikke lenger har tilgang på forumet OG har flytta, tenkte jeg å gjøre det for koz. Derfor. Ahhh Daså ^^, Bare lurte vet du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Penis Trygve var Aidskake? Korrekt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er også syk Er kjempegøy, spesielt siden jeg skal feire bursdagen min i dag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er nødt til og være frisk før helgen. Er jeg ikke det så blir det jækli kjipt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ahhh Daså ^^, Bare lurte vet du. Det er lov Vet noen om noe sprell vi kan gjøre mot andre på internatet? I går teipa vi plastfolie til dørkarmen og fylte den med papir, så når stakkaren skulle åpne døra idag tidlig fikk han en bølge av papir over seg. Hihihihi. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hah! Jeg er frisk som en fisk! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 God Dag alla sammans Da kommer jeg fra skolen, rett på trening, steam dusj med metallica på full guffe på bad surrounden min xD Og nå sitter jeg her da med en kopp kakao med 3-4 forskjellige sukkertyper strødd oppi kremen, mmmmm Sånn ellers hva skjer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva er poenget med å ha surround på badet? Lol. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 b-real, du kommer til 14k poster idag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 <--------------- pffft 14k er da ingenting uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg