multisync Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Haha, jeg gulla på pc-kjøp. Ble nesten litt snurt når jeg så at denne disken var billigre i dag enn i forigårs da jeg bestillte allt sammen. (45 kr dyrere) Men så så jeg på resten av varene, og at denne var det ikke lengre 30% på og kostet dermed 900 kr mer enn da jeg bestillte Skjer med at komplett har sånne tilbud uten noe reklame for det? så det aldri på forsiden eller noe da jeg hold på å finne komponenter osv. men landet allikevel på det kabinettet. Da var det bare å få hentet ting i dag Endret 7. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
RizoR Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bra Kjøp! Komplett liker tydeligvis ikke at folk kjøper ting på tilbud, Kanskje derfor de ikke legger det ut. Hehe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Passet meg bra Da var det noen igjen ihvertfall Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bruk SurfTheChannel. De, samt freeonlineepisodes og deres like, linker jo selv bare til megavideo, yoku og slikt. Når de ikke virker, og Hulu ser ut til å være eneste fungerende, trenger man en proxy. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvor i hel.. er det et postkontor i Drammen? Vi har lett og lett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tollbugata. Hvis du går over brua til togstasjonen, er det gata som går bortover til venstre fra stasjonen. Forbi Delight og burgersjappa og til venstre. Posthuset er litt bortover i gata. Aner ikke hvor det er på andre siden av byen, jeg bor i tollbugt. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hallois folkens! Da har jeg bestillt nytt tastatur(Vel, gjorde det igår, men fant ikke på noe annet å si), Microsoft Sidewinder x6, og skolen er igang om noen minutter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bytex: er ditt navn Tormod? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Nei, takk og pris for det. Bor det en Tormod i tollbugata? Trodde det var bare meg og alle somalierne jeg.. Endret 7. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bytex: er ditt navn Tormod? Er ditt mellomnavn stalker? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Kanskje? ..kan jo ikke la slikt ligge når han nesten oppgir adressen sin EDIT: Og da er det jo litt strange at en nordmann på internett ved kallenavn ByteX, født samme år som vår Bytex, med samme skrivemåte som vår Bytex, ikke er Bytex! Endret 7. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg forsov meg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Aww.. *lage frokost til* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Åååw.. Som om å forsove seg ikke var nok, klarte jeg å smelle hue i veggen med all min kroppsvekt i tillegg. -.- Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Semesteret begynte forrige uke, og jeg kjenner allerede at jeg er trøtt og lei av å gjøre lekser og annet tull. :| Det lover ikke godt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Heh? Hvem er denne nordmannen da, og hvor holder han til? Jeg har brukt Bytex som kallenavn helt siden tidlig 90-tallet på BBS'r. Den andre er isåfall bare en impostor. Og jeg får nesten aldri "username is taken" hvis jeg bruker det på forumer eller andre steder man logger inn på nettet. Enten er denne Tormod meg, eller så er det en som har sett navnet mitt et sted. Utdyp, plix. Endret 7. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 God dag Liker mailen som ligger i innboksen min nå Below is a summary of your order from your ELMS for MSDNAA Software Centre and any product installation keys required to install your software. Please keep this mail for future reference. Customer: Torger "etternavn" Username: "mailen min" Storefront URL: "url til nettsiden" Date of Order: 2009-09-07 Invoice Number: E1034802 L/N: "L/N" Product: Windows 7 Ultimate RC (x64) - DVD 1 Download @ 0,00 € EUR = 0,00 € EUR Method of Payment: No Charge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 What? Jeg vil også ha Win7 til den nette sum av 0€ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Got to love MSDN <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Egil: det er en tråd om det. Du må melde deg på en internett-undervisningsgreie og betale $19, så får du "skoleversjon" av windows 7 gratis opptil 4 lisenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg