Datasmurf Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kanskje de er syke : o Jeg har ikke vært i Drammen på årevis. Pappa var der forleden og tok en engelsk-eksamen riktignok Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 *gjesp* Madammen er på Sirkus i byen og en har lite/intet å gjøre, kanskje se en film...hmmm... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 ..opptrer hun på sirkuset? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Quote fra Dagbladet. Norges VM-sjanser er så mikroskopiske at det ikke er mulig å se dem selv med forstørrelsesglass Kan man se noe som helst som er mikroskopisk med forstørrelsesglass? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 ja, hun viser fram deg i bur... *gjesp* Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kvinnen med skjegg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Øyh, jeg er kvinnen med skjegg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Aner ikke, jeg er hjemme etter å ha vært 8 timer på jobb..skulle folk være noe sted? Edit: boobs Tone er heit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er sikkert den eneste som syns hu er mindre pen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hun er ganske hot, men så hører man dialekten og ikke minst hvordan hun er som person. Jeg var og hørte på et sted hun opptrådde, og det var ikke noe særlig akkurat, hun fikk med seg publikum like mye som en av naturprogram-dubberne ville ha gjort... Endret 6. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Aner ikke, jeg er hjemme etter å ha vært 8 timer på jobb..skulle folk være noe sted? Edit: boobs Tone er heit. Jaaaa! Tone Damli!! <3<3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Har ingenting imot utseende og dialekt. Dialekter er jo deilig, langt bedre enn den gørra kjedelige booookmååååål. Men oppførsel? Kjenner ikke henne, så vet ikke hvordan hun er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 "I'm so happy that AY Coud craaay" Trengere et språkkurs gjør hun. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Stygt å ha skrivefeil i en sånn kommentar da b-real. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Stygt å ha skrivefeil i en sånn kommentar da b-real. Hørt om å skrive slik hun prøver å synge teksten? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Dersom noen er ekstremt gode i spansk, så er det ingen synd å legge meg til på MSN "I'm so happy that AY Coud craaay" Trengere et språkkurs gjør hun. Endret 6. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ikke juks folkens! prøv å gjett fra hvilken film-sang denne er hentet fra: Gu kibum kelkum-ishi, burzum-ishi. Akha - gum-ishi ashi gurum.Nubin sherkuk, rakhizinash, matizinashuk, matizin Umbruk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Sikkert en jævla dvergesang fra ringenes herre. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det noen her som kan forklare meg hvorfor Champis-fylla = gladfylla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg