Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wohoo, jeg ble slått til fem-seks ganger igår av ei som trodde jeg hadde klådd på vennina hennes (dette var ikke tilfelle) samt at hun mente at jeg var same, så det var også en grunn....men var jo kun gøy, især når hun slo som en liten jentunge!

Slå tilbake! Det der at man ikke skal slå kvinnfolk er bare oksebæsj. En må da ha lov til å kunne handle i selvforsvar. Om det er ei traktorlesbe 160kg, med blod i kjeften som begynner å denge deg, så betviler jeg at du har samme oppfatningen om at man ikke skal slå kvinnfolk ;)

Tenkte på det, men droppet det...fordi det var en haug med hennes venner rundt henne :p Og da hadde jeg blitt kastet ut av lokalet for vold!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hvorvidt fungerer psp som mp3-spiller egentlig? Skal på ferie om en ukes til, så hadde det vært kjekt med noen form for underholdning på flyet. Jeg er ikke så veldig kresen på spilleren, bare den har sånn nogenlunde enkelt grensesnitt for overføring og støtte av mp3 uten noen konverteringer. Eventuelt støtte for .flac. Men vurderes psp som sagt dersom den kan brukes som mp3.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...