Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Das stimt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 den er 12.37 i norge hvor er du da? Haha, no offence, men du har nok forumets styggeste avatar. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Wohoo, jeg ble slått til fem-seks ganger igår av ei som trodde jeg hadde klådd på vennina hennes (dette var ikke tilfelle) samt at hun mente at jeg var same, så det var også en grunn....men var jo kun gøy, især når hun slo som en liten jentunge! Slå tilbake! Det der at man ikke skal slå kvinnfolk er bare oksebæsj. En må da ha lov til å kunne handle i selvforsvar. Om det er ei traktorlesbe 160kg, med blod i kjeften som begynner å denge deg, så betviler jeg at du har samme oppfatningen om at man ikke skal slå kvinnfolk Tenkte på det, men droppet det...fordi det var en haug med hennes venner rundt henne Og da hadde jeg blitt kastet ut av lokalet for vold! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Drømte om to eks'er inatt. Skal aldri drikke Hansa øl igjen. What? Hansa er jo det eneste norske ølet som er drikkbart Vel, Lervig har noen få typer, men Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Drømte om to eks'er inatt. Skal aldri drikke Hansa øl igjen. What? Hansa er jo det eneste norske ølet som er drikkbart Vel, Lervig har noen få typer, men Smakt Aass? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Yeah, smaker ass Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 JEG HAR KJØPTMASSEFILOGDRUKKETMAAAAAAAASSEKAFFEIHEI! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Norsk* øl generelt er en fadese. *Bryggeriet ble startet i Norge. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hallo alle sammen;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvorvidt fungerer psp som mp3-spiller egentlig? Skal på ferie om en ukes til, så hadde det vært kjekt med noen form for underholdning på flyet. Jeg er ikke så veldig kresen på spilleren, bare den har sånn nogenlunde enkelt grensesnitt for overføring og støtte av mp3 uten noen konverteringer. Eventuelt støtte for .flac. Men vurderes psp som sagt dersom den kan brukes som mp3. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ja, den kan brukes som mp3. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har du tenkt å kjøpe en PSP Egil? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Bah, feberen har fucka med huet mitt så jeg ikke husker basic action script engang : ( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Gnæægh, har noen en Gameboy Advance de har lyst å sende til Drammen? Helst med et av pokemon-spillene ruby eller sapphire. Emulator blir ikke det samme. Endret 6. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gnæægh, har noen en Gameboy Advance de har lyst å sende til Drammen? Helst med et av pokemon-spillene ruby eller sapphire. Emulator blir ikke det samme. Finn.no / ebay. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Åh, som jeg hater Get for tiden. Tredje nedetiden på like mange dager, rett og slett elendig Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fikk ny dekoder fra CanalDigital i går Planen min om å ikke gjøre meg vant med kvalitet i form av gode skjermer, god lyd, HD osv ser ut til å feile Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gnæægh, har noen en Gameboy Advance de har lyst å sende til Drammen? Helst med et av pokemon-spillene ruby eller sapphire. Emulator blir ikke det samme. Når man først snakker om Drammen - hvor er alle? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Aner ikke, jeg er hjemme etter å ha vært 8 timer på jobb..skulle folk være noe sted? Edit: boobs Endret 6. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Byen virker helt død. Virker som alle er i senga si og sover ut rusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg