Datasmurf Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Grattiss, herr kaninsen Jeg er syk. Oh joy. Og fåkke sove. More joy. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gratulerer med dagen ja Og jeg har netopp kommet hjem fra byen. Ble en lite hyggelig tur på nattbussen.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Grats grats Ble en lite hyggelig tur på nattbussen.. Why? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fordi nattbussen generelt suger? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gratulerer med dagen, Kanin33! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Nattbuss er drit. Har tatt den et par ganger fra Oslo. Den ene gangen spøy ei dritings jente i midtgangen og stinka ut hele bussen til Drammen. Andre gangen var det en dritings gubbe som skjelte ut den kvinnelige sjåføren hele tiden fordi han ikke ble trodd på at han hadde månedskort, selv om de ikke tar månedskort på nattbussen. Han ble aldri ferdig og satt og ropte og gnåla helt til sandvika, og der nekta han plutselig gå av så sjåføren måtte jage ham ut. Han sto bare i døra og skreik "JÆVLA DRITTKJERRING" og "FORBANNA HORE" hele tida. Endret 6. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 rise and shine, homework-time gratulerer med dagen kanin33 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Wohoo, jeg ble slått til fem-seks ganger igår av ei som trodde jeg hadde klådd på vennina hennes (dette var ikke tilfelle) samt at hun mente at jeg var same, så det var også en grunn....men var jo kun gøy, især når hun slo som en liten jentunge! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 æææææ jeg blir gal av treigt nett. 3dje dagen på rad sammenhengende at noen her sluker hele shiten. grusomt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Wohoo, jeg ble slått til fem-seks ganger igår av ei som trodde jeg hadde klådd på vennina hennes (dette var ikke tilfelle) samt at hun mente at jeg var same, så det var også en grunn....men var jo kun gøy, især når hun slo som en liten jentunge! Hvor i huleste fikk hun det fra at å klå på venninna hennes var grunn til å daske til noen? Det måtte da venninna klart selv, hvis hun ikke ville bli klådd på. (Veldig hypotetisk, siden du ikke klådde) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Rart og tenke på at klokka er 13:37 i Norge, når den er 06:37 her. Huff. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Rart og tenke på at klokka er 13:37 i Norge, når den er 06:37 her. Huff. den er 12.37 i norge hvor er du da? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen her som har opplevd at banken sender nytt bankkort når det gamle gikk ut? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Rart og tenke på at klokka er 13:37 i Norge, når den er 06:37 her. Huff. den er 12.37 i norge hvor er du da? Ja, faen, tenkte feil. Montreal, Canada. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Wohoo, jeg ble slått til fem-seks ganger igår av ei som trodde jeg hadde klådd på vennina hennes (dette var ikke tilfelle) samt at hun mente at jeg var same, så det var også en grunn....men var jo kun gøy, især når hun slo som en liten jentunge! Slå tilbake! Det der at man ikke skal slå kvinnfolk er bare oksebæsj. En må da ha lov til å kunne handle i selvforsvar. Om det er ei traktorlesbe 160kg, med blod i kjeften som begynner å denge deg, så betviler jeg at du har samme oppfatningen om at man ikke skal slå kvinnfolk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Drømte om to eks'er inatt. Skal aldri drikke Hansa øl igjen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen her som har opplevd at banken sender nytt bankkort når det gamle gikk ut? Ganske normalt det ja. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 "reunion" med folk fra gamleklassen i Bjørkelangen. hirr.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Drømte om to eks'er inatt. Skal aldri drikke Hansa øl igjen. Var det en koselig drøm, da? =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg