Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nattbuss er drit. Har tatt den et par ganger fra Oslo. Den ene gangen spøy ei dritings jente i midtgangen og stinka ut hele bussen til Drammen. Andre gangen var det en dritings gubbe som skjelte ut den kvinnelige sjåføren hele tiden fordi han ikke ble trodd på at han hadde månedskort, selv om de ikke tar månedskort på nattbussen.

 

Han ble aldri ferdig og satt og ropte og gnåla helt til sandvika, og der nekta han plutselig gå av så sjåføren måtte jage ham ut.

Han sto bare i døra og skreik "JÆVLA DRITTKJERRING" og "FORBANNA HORE" hele tida.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Wohoo, jeg ble slått til fem-seks ganger igår av ei som trodde jeg hadde klådd på vennina hennes (dette var ikke tilfelle) samt at hun mente at jeg var same, så det var også en grunn....men var jo kun gøy, især når hun slo som en liten jentunge!

 

Hvor i huleste fikk hun det fra at å klå på venninna hennes var grunn til å daske til noen?

Det måtte da venninna klart selv, hvis hun ikke ville bli klådd på.

(Veldig hypotetisk, siden du ikke klådde)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Wohoo, jeg ble slått til fem-seks ganger igår av ei som trodde jeg hadde klådd på vennina hennes (dette var ikke tilfelle) samt at hun mente at jeg var same, så det var også en grunn....men var jo kun gøy, især når hun slo som en liten jentunge!

Slå tilbake! Det der at man ikke skal slå kvinnfolk er bare oksebæsj. En må da ha lov til å kunne handle i selvforsvar. Om det er ei traktorlesbe 160kg, med blod i kjeften som begynner å denge deg, så betviler jeg at du har samme oppfatningen om at man ikke skal slå kvinnfolk ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...