theoriginalAidskake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Takk for streetcredz! Kjøttdeig, derimot, er ikke helt min greie. ): En dag kommer jeg til å støte noen med humoren min. Havnet faktisk på skole med en annen forumbruker, og han sa at han trodde jeg var en skikkelig hurpe. Før han traff meg og ble sjarmert i senk, altså. I dag så jeg Timbuktu live. Det var fett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Speaking of, det viste seg at jeg går i klasse med en annen forumbruker også. Livets små finurligheter. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du våger deg ikke, din spesielle hær. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Noen "reklameposter" fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Merker jeg at noen rydder i tråden? Edit: Nevermind, spørsmål svart. Endret 5. september 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Hvem er Mats? Bristol? Kjøttboller er udigg, men det frister mer enn suppa jeg har spist tre dager i strekk nå.. Savner deg sjæl ass, gleder meg til vi får barn. Det gleder jeg meg til også<3 Nei, ikke Bristol :!: Kan sende bilde av ham på MMS hvis du vil. Send meg en sms hvis dette ønskes :b Mats er kokkelærlig og har laget kjøttboller i hele dag til jeg kommer, så de er sikkert elskbare En dag kommer jeg til å støte noen med humoren min. Havnet faktisk på skole med en annen forumbruker, og han sa at han trodde jeg var en skikkelig hurpe. Før han traff meg og ble sjarmert i senk, altså. Det var nøyaktig det du sa om meg før du traff meg også. Du hatet meg skikkelig før du traff meg.. :!: Men nå legger jeg meg. Nattasms mottas med takk :!: Natta. Endret 5. september 2009 av MSg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det var nøyaktig det du sa om meg før du traff meg også. Du hatet meg skikkelig før du traff meg.. :!: Det som er med internett, folk er ikke alltid som man skulle tro. Men så vil jeg velge å påstå at vi ble rimelig gode venner uansett. Bra icebreaker å rette nynorsk-stilen min. Burde legge meg sjæl hvis jeg skal være i form til å dra tilbake til Drammen i morgen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det var nøyaktig det du sa om meg før du traff meg også. Du hatet meg skikkelig før du traff meg.. :!: Det som er med internett, folk er ikke alltid som man skulle tro. Men så vil jeg velge å påstå at vi ble rimelig gode venner uansett. Bra icebreaker å rette nynorsk-stilen min. Veldig gode og Glad i deg søta! Natta <3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Speaking of, det viste seg at jeg går i klasse med en annen forumbruker også. Livets små finurligheter. Haha. Jeg óg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=564306 teh fcuK? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Noen som vet om am2 kjølere passer på am3? Eller er det bare am2+ kjølere som passer... Latelate butikker + prisguiden som skal gjøre ting så vanskelig. I tillegg er jo komplett nesten utsolgt for alle 4gb dd3-kit Wow, det med øyendråpene trodde jeg bare man så på CSI Endret 6. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Nå væsker ørepiecingene mine litt, så da ligger jeg med hodet fint plantet på noen rene håndklær, så ikke putetrekka blir ekle. Sjekk forresten signaturen min, og si ifra om du er interessert! : D Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Natta, folkens. See you some other day. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=564306 teh fcuK? :!: Overskriften i seg selv er jo bisarr nok til å skremme skiten av ømme sjeler! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Yay, bursdag i dag. Alle vennene mine sover, de er nemlig fyllesjuke, sitter og passer på hvis kjæresten skal spy igjen, og får ikke sove selv.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Yay, bursdag i dag. Alle vennene mine sover, de er nemlig fyllesjuke, sitter og passer på hvis kjæresten skal spy igjen, og får ikke sove selv.. Slå chris til han er ferdig med spyinga! Og grattis med dagen =P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gratulerer med dag1, Tale Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gratulerer så mye med dagen Kanin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gratulerer med dagen Kanin33! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg