Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er Mats? Bristol? :p

Kjøttboller er udigg, men det frister mer enn suppa jeg har spist tre dager i strekk nå..

 

Savner deg sjæl ass, gleder meg til vi får barn.

Det gleder jeg meg til også<3

 

Nei, ikke Bristol :!: Kan sende bilde av ham på MMS hvis du vil. Send meg en sms hvis dette ønskes :b

 

Mats er kokkelærlig og har laget kjøttboller i hele dag til jeg kommer, så de er sikkert elskbare :love:

 

En dag kommer jeg til å støte noen med humoren min. Havnet faktisk på skole med en annen forumbruker, og han sa at han trodde jeg var en skikkelig hurpe. Før han traff meg og ble sjarmert i senk, altså.

Det var nøyaktig det du sa om meg før du traff meg også. Du hatet meg skikkelig før du traff meg.. :!:

 

Men nå legger jeg meg. Nattasms mottas med takk :!:

 

Natta.

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Det var nøyaktig det du sa om meg før du traff meg også. Du hatet meg skikkelig før du traff meg.. :!:

Det som er med internett, folk er ikke alltid som man skulle tro. Men så vil jeg velge å påstå at vi ble rimelig gode venner uansett. ;) Bra icebreaker å rette nynorsk-stilen min.

 

Burde legge meg sjæl hvis jeg skal være i form til å dra tilbake til Drammen i morgen.

Lenke til kommentar
Det var nøyaktig det du sa om meg før du traff meg også. Du hatet meg skikkelig før du traff meg.. :!:

Det som er med internett, folk er ikke alltid som man skulle tro. Men så vil jeg velge å påstå at vi ble rimelig gode venner uansett. ;) Bra icebreaker å rette nynorsk-stilen min.

Veldig gode og ;) Glad i deg søta!

 

Natta <3

Lenke til kommentar

Noen som vet om am2 kjølere passer på am3? Eller er det bare am2+ kjølere som passer...

 

Latelate butikker + prisguiden som skal gjøre ting så vanskelig.

I tillegg er jo komplett nesten utsolgt for alle 4gb dd3-kit

 

 

Wow, det med øyendråpene trodde jeg bare man så på CSI :roll:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...