Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Liverpool og Spurs vinner da helklart, sant? Jeg har ikke noe særlig tro på verken Burnley eller United Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har en Riks-TV boks uten kort. Får inn NRK-kanalene. Nå går ''Gutta boys'', som er litt bra. Haha, han ene som spiller "bønna" gikk jeg i klasse med på den tiden da denne serien ble filmet :!: (dvs. 4-5 år siden) Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Altså, ikke så ekstremt bra, men sebart. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Lurer på om jeg skal begynne se opå Sex & the City igjen, jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Please don't En gang er vel tortur nok for en livstid? Endret 5. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 @Torger, misunner deg Italia Det var elskbart. Rakk riktignok ikke å oppleve så mye på den turen. Btw: Er Monaco et eget land? Isåfall vil jeg endre lista mi Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 HCG. No offense men, tror ikke forumet ditt kommer til og få så mange medlemmer heller! +1 men minus no offence Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det regnes vel som et eget land ja. Tror jeg da i alle fall Jeg for min del har alltid regna det som et eget land. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Monaco er er et eget land. Har egen monarki og greier. Italia er et digg land å være i. Politiet går med uzi's og saker. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Daså Isåfall fyker Monaco inn istedenfor Tyskland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har også vært i Tyskland. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har du en helt egen riks-tv boks også nå? Kan ikke folk bare holde kjeft om hva HCG har og ikke har, om hva han bør bruke sin fritid på etc? Det er hans liv, dere kan ikke gjøre noe med det...let it go! Takk. Ble litt lei av den sytinga.. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Slutt å syt, ja. Det er mitt liv, og dere kan ikke gjøre noe med det. Takk for dere som sier det samme. EOD. Men nå har jeg gjort et lite forsøk på blogging igjen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har også vært i Tyskland. Gratulerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Takk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gah, skal bli godt med noe mat! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har også vært i Tyskland. Gratulerer. Og jeg som planla en spydig kommentar der selv >:'-}(~X-< Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror jeg skal rydde litt. Men mat skal inn først. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Og jeg som planla en spydig kommentar der selv >:'-}(~X-< Dakar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg