SpecialForce Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) W7 Ultimate? Er det det som gjelder? Lovlig Professional fra en snill fyr med kms-nøkkel er da saftig nok Endret 5. september 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har fiksa det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Slenger meg på allergi av syden-ferier.. grøss.Ser jo naboen oftere der enn en gjør hjemme. Og du kan vise noen venner et bilde, så sier halvparten av dem: DEEEER HAR JEG VÆRT! *peker. Liker meg fint i skandinavia jeg. +1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Skandinavia > Syden Hvertfall på sommeren er jo Skandinavia flott. Skjønner ikke hva folk absolutt skal ned til syden for når det er nydelig vær her og i våre naboland da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bare Norge i seg selv er flott Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ja. Norge er et flott land med mye å by på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Yeah. Helt enig. Hovedsaklig naturen Fosser, fjorder og fjell Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Norge er best. True story. Eller...kanskje ikke på film- og spillpriser. Eller? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Digg mamma kom hjem nå med kebab :] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 1. Norge 2. USA (vel, Minnesota og North Dakota i alle fall ) 3. Frankrike med Tsjekkoslovakia, England og Polen hakk i hel på min liste i alle fall Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 1. Norge 2. Danmark 3. - Asiatiske land. :] USA er ikke på min liste idetheletatt.. makan til oppskrytt høl Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 1. Norge. 2. USA. 3. Storbritannia. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 USA er ikke på min liste idetheletatt.. makan til oppskrytt høl LALALALALALALALALALA!!!!! VIL IKKE HØRE!!!! *stappe fingrene i ørene* Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Forresten, jeg og Latias driver og fikser forum. Har bare et foreløpig navn, ''Diskusjon''. Vil nok bli endret. Sifra hvis noen vil bli med eller ta en titt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Forresten, jeg og Latias driver og fikser forum. Har bare et foreløpig navn, ''Diskusjon''. Vil nok bli endret. Sifra hvis noen vil bli med eller ta en titt. Uhm. Forum.. Noe spesifikt forumet tar for seg? hvis ikke klarer jeg meg fint her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Forresten, jeg og Latias driver og fikser forum. Har bare et foreløpig navn, ''Diskusjon''. Vil nok bli endret. Sifra hvis noen vil bli med eller ta en titt. Send meg en PM du Men hvis det bare er et fotballforum, så klarer jeg meg nok uten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Yeah. Helt enig. Hovedsaklig naturen Fosser, fjorder og fjell +1 _________________ HCG, la meg gjette, omhandler det forumet spillkanalen din ? Endret 5. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 1. Norge2. Danmark 3. - Asiatiske land. :] USA er ikke på min liste idetheletatt.. makan til oppskrytt høl Det eneste oppskrytte med USA, er New York, LA og DC Ooh, og Hollywood, men Hollywood går jo inn under LA. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Yeah. Helt enig. Hovedsaklig naturen Fosser, fjorder og fjell +1 +2 Jeg elsker virkelig vestlandet. Skjærgården, fjellene, fjordene, Bergen. Btw, min topp 5 liste på land er: 1. Norge 2. Sverige 3. Storbritania 4. USA 5. Japan Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jo, jeg har mensen og alt er dritt liksom..... liksom. Vil heller sitte hjemme å strikke og lese siste utgave av topp.Jeg ler. Uhm. Forum.. Noe spesifikt forumet tar for seg? hvis ikke klarer jeg meg fint her på diskusjon.noHold deg her du. Forresten, jeg og Latias driver og fikser forum. Har bare et foreløpig navn, ''Diskusjon''. Vil nok bli endret. Sifra hvis noen vil bli med eller ta en titt. Send meg en PM du Men hvis det bare er et fotballforum, så klarer jeg meg nok uten. Alt mulig-forum. Har ikke mange medlemmer akkurat. Yeah. Helt enig. Hovedsaklig naturen Fosser, fjorder og fjell +1 _________________ HCG, la meg gjette, omhandler det forumet spillkanalen din ? Wrong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg