kloningen Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hvordan legger man til søsken i facebook? Sånn at når noen er på profilen min står det: Søsken: ola nordmann osv ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Invader Zim! så det i går, og damn det er lenge siden jeg hadde sett på det ja. haha. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 W7 Ultimate? Er det det som gjelder? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Tror det, men er ikke sikker. Det er enten Ultimate eller Professional Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Faen, gjorde noe veldig dumt, klarte og støvsuge laptop tastaturet, nå har to knaper falt av; ( går d ann og fikses? Knaper? Hva er det for noee? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Ok. Foliebakt laks med grønsaker eller skinkebiff i fullkornspita med salat og tikka masala-saus til middag i dag? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Ok. Foliebakt laks med grønsaker eller skinkebiff i fullkornspita med salat og tikka masala-saus til middag i dag? FOLIEBAKT LAKS! uten tvil det er noe av det diggeste Annbefaler helside stekt istedet for porsjonstykker Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det er bare til meg, så jeg tror kanskje ikke helside er veien å gå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Inviter DNFK på middag? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det er bare til meg, så jeg tror kanskje ikke helside er veien å gå. hehe ok da så, da blir nok en sånn ferdig oppdelt vill holde Men men, godt det og Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Okei, sjokoladekake eller vårruller. Jeg må ha noe å spise, men har ikke lyst til å lage noe... sux to be sick Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Wææææhh? Ikke nødvendig å legge inn drivere med w7...? Endret 5. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Nå skal eg laga nudler! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 hvilken kanal går norge-island kampen på i dag? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 wææææ... prisguiden monger seg -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Wææææhh? Ikke nødvendig å legge inn drivere med w7...? Nope, ofte trenger en ikke det. Eneste driveren jeg har lagt inn var for skjermkort, siden den som fulgte med hadde litt problemer i spill. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Wææææhh? Ikke nødvendig å legge inn drivere med w7...? Stemmer.. Vel du burde jo uansett legge inn chipset og grafikkdrivere Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 hvilken kanal går norge-island kampen på i dag? viasat 4. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 La Manga.. Huffoghufff. Er allergisk mot syden-type ferie. Ditto. Norge über alles! Om du finner en pub som viser Premier League så er jeg med,om ikke,må jeg si pass. Når jeg sier innflytningsfest vil det si gubb, ikke sentrum og Onkel Oscar Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Slenger meg på allergi av syden-ferier.. grøss. Ser jo naboen oftere der enn en gjør hjemme. Og du kan vise noen venner et bilde, så sier halvparten av dem: DEEEER HAR JEG VÆRT! *peker. Liker meg fint i skandinavia jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg