Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Faen, jeg må rane en minstepensjonist eller noe. Jeg trenger 3286 kr til Rock Band: The Beatles Limited Edition + 2 gitarer og frakt -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Faen, jeg må rane en minstepensjonist eller noe.Jeg trenger 3286 kr til Rock Band: The Beatles Limited Edition + 2 gitarer og frakt -_- Ran heller en bank, da får du råd til det, og du vil enda ha penger til overs.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg trenger ikke penger til overs når jeg har det spillet. Det vil bli min life support. Og ektefelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg trenger ikke penger til overs når jeg har det spillet. Det vil bli min life support. Og ektefelle. Ektefeller har en tendens til å trenge penger, så jeg ville absolutt ranet en bank. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Null stress, jeg får stipend så jeg kan betale husleie og strøm. Vann er det i kranen, selv om det er alt for høyt klor- og kalkinnhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Steinskjer-vatn FTL Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 You can say that again. Når kommer du på besøk og tester sofaene btw? Vi planlegger fest ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Steinkjer-vatn FTL. Når? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bah, det verste som finnes er å vaske på gutterommet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 har du et gutterom? Erru gay elle? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Husvask er gøy da Verre å vaske vegger, trappegelender, tak (gud, så våt du blir i huet) og bak dusj og komfyrer. Vel, komfyrer generelt. Gutterom er ez. Bare å rydde, støvsuge overalt og spesielt rundt maskina og nær evt. ledningskaos, og så bare vaske etterpå, husk å få rengjort dør- og vinduskarmer, og tørk av skrivebord og vegger og slikt Daniel, vi vet ikke helt når enda, men en eller annen helg som ikke er rundt den 17. for da er jeg hjemme på besøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Opptatt to helgene etter neste helg.. P: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Hvor i all verden har CD-mappa mi blitt av? Den har selvfølgelig bestemt seg for å forsvinne når jeg trenger den.. EDIT: Hurra, jeg fant den.. Hvem som har funnet på å slenge den i skuffen der jeg slenger all slags papirer burde vært skutt.. Endret 5. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 har du et gutterom? Erru gay elle? Alle har vel det? Må jo ha et rom hvor pc-en, tv-en og senga skal stå også må jeg har et sted jeg kan fappe i fred. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Cola som bruser over over hele skrivebordet og tastaturet er RRRAAAAGGEE!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Opptatt to helgene etter neste helg.. P: Får ta det neste helg da Siden jeg er opptatt fra 1. oktober og utover. Det er da jeg blir tvunget med til La Manga -_- Jeg vil være hjemme og ikke gjøre noen ting. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 La Manga.. Huffoghufff. Er allergisk mot syden-type ferie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Om du finner en pub som viser Premier League så er jeg med,om ikke,må jeg si pass. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Faen, gjorde noe veldig dumt, klarte og støvsuge laptop tastaturet, nå har to knaper falt av; ( går d ann og fikses? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ha ha ha, sitter og "disser" amerikanere og ei amerikansk jente på Facebook, hu tar helt av Vi snakker selvfølgelig om film og Hollywood og "[insert random adjective here] movie" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg