multisync Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 multisync, sett lyset i Something Awful vil si at han bare henger der oftere og oftere Sånn sett ja Burde nok lest en gang til før jeg spurte Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Her flyr det jaggu skjermer veggemellom om dagen.. skulle du sett.. 24" Eizo.. *wham* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 What happened? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg tok tak, røsket den ned fra bordet den stod på mens den var koblet til macen min og en ekstern harddisk. Skjermen gikk i gulvet, macen gikk i gulvet og harddisken gikk i gulvet. Men seriøst, jeg aner ikke hva som skjedde. Jeg skulle reise meg opp og se noe på skjermen til Adrian. Jeg reiser meg opp, kommer halvveis forbi pulten jeg sitter meg og ser i sidesynet at skjermen fyker over ende og river med seg halve bordet. Et skikkelig brak kom og skjermen er som tidligere vist. Vel, ingen skade skjedd, ingen skjede skadd (nesten ingen skade hvertfall).. Vel, nå skal jeg drikke eplejuice. Endret 5. september 2009 av MSg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Poltergeist. Hmm.. iPoden min lager en rar klikkelyd og er skikkelig treg. Fuuuk. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Oi, why? Du som har så fin iPhone.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Ja Men veldig fin å ha ved stereoanlegget og som ekstern harddisk Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hihi ja. Ser den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Dart på fyllan ftw,.<1! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Faen... la meg klokken 8 i går kveld for å bare sove i en time eller to. Så vokner jeg nå.. -_- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Vel, da kan du hvertfall skilte med å ha snudd døgnet så du får med deg dagen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Frisør 12:30 :] Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Faen heller, får ikke kontaktet PS3 på PS3 Media Server. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Haha, disse to kineserne har endret mitt og sikkert hele verdens syn på Kina. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
simentp Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 hva syntes dere? skal jeg ha denne avataren eller skal jeg bytte tilbake til den gammle? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 hva syntes dere? skal jeg ha denne avataren eller skal jeg bytte tilbake til den gammle? Bytt, den var grusom! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Av den der og den gamle, så burde du desidert velge den gamle. Men egentlig burde du faktisk skaffe deg en helt ny avatar. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg fatter ikke hva folk har i mot Kill Buljo. Det er rett og slett genialt. Gleder meg til oppfølgerne ^^ Srrius, oppfølger? Den vil jeg ha Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg fatter ikke hva folk har i mot Kill Buljo. Det er rett og slett genialt. Gleder meg til oppfølgerne ^^ Srrius, oppfølger? Den vil jeg ha Visste du ikke det Kommer to stykker til og med! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Nej, visste ikke det, men de skal definitivt kjøpes inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg