Tunky Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 God kveld! Hva skjer? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 God kveld! Hva skjer? God kveld til deg og! Jeg sitter å gamer Goldeneye Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 10t arbeidsdag etterpå hulk hulk Lenke til kommentar
simentp Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 trøtt, men enda endel American Pie filmer igjenn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen som har peil på hvor jeg kan skaffe Aune Sands filmer på DVD? Jeg liker fyren og vil se filmene hans ^^ Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen som vet om et bra navn til en gaming-kanal på YTube? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 10t arbeidsdag etterpå hulk hulk Liker den nye avataren din HCG... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ja, selvfølgelig. Og snart kommer det en 360 for å holde den med selskap. edit: Jeg vant det ene. Men jeg husker selvfølgelig ikke påloggingsinformasjonen til Paypal. Kongsberg du bodde sa du? Mon tro om jeg ikke skal komme på et nattlig besøk for å kidnappe NES maskina di.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Corleone jr må man ha. Hvor blir det av trøsten min forresten? Edit: Første gang jeg har skrevet her uten å se L4r2 eller hva han kaller seg. Endret 4. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ekskjærester suger. Veldig. Skulle ønske jeg kunne være en følelsesløs jævel uten samvittighet. Hadde vært litt enklere da. Slipper man å føle seg dritt pga. jenter osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Noen som har peil på hvor jeg kan skaffe Aune Sands filmer på DVD?Jeg liker fyren og vil se filmene hans ^^ Er du seriøs? Mannen er jo kanskje norges kvalmeste og dårligste "kunstner". Endret 4. september 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kongsberg du bodde sa du? Mon tro om jeg ikke skal komme på et nattlig besøk for å kidnappe NES maskina di.. Ikke helt. Der jeg går på skole, så du finner nok ikke NES-en min der. Hvor blir det av trøsten min forresten? Ta det som en mann, 10t arbeidsdag har aldri drept noen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvis jeg blir rik skal jeg kjøpe opp de som eier dette forumet. Muahhahhaha! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ta det som en mann, 10t arbeidsdag har aldri drept noen. æææ, you bitch (no offence) Hjelper å syte litt. Jeg er ingen mann, forøvrig. Jeg er jente, just so you know:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hvis jeg blir rik skal jeg kjøpe opp de som eier dette forumet. Muahhahhaha! http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/presse....html?id=508300 Endret 4. september 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Faen til dritt! Sitter å ser "It", så finner jeg ut at vi kun har disk1! Argh! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ta det som en mann, 10t arbeidsdag har aldri drept noen. æææ, you bitch (no offence) Hjelper å syte litt. Jeg er ingen mann, forøvrig. Jeg er jente, just so you know:) So? To X-kromosomer har da aldri hindra noen i å jobbe i ti timer? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jo, jeg har mensen og alt er dritt liksom..... liksom. Vil heller sitte hjemme å strikke og lese siste utgave av topp. Endret 4. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg