Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Hah ! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Hvis noen prater innen et minutt så komemr jeg til og poste en del av youtube brukeren min sine favoritter. Så kom igjen før jeg finner på noe anna Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Ja sant det, lillesøster prøver å overbevise meg om å lese Twilight-bøkene. De er så morsomme og hun ler hele tiden sier hun. Hun er 25, da. Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Twillight? ........ WOOOHOOOOO ! Eller bare...not ! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fant noen stjernekort pluss et epic nr.1 Mewtwo kort. Husker jeg og en kompis fortalte en annen kompis at stjernekort var fakes, han trodde ikke på oss og gikk hjem. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 [/url] [/url] [/url] [/url] [/url] [/url] http://www.youtube.com/watch?v=AMlyqZszCyU Bla bla bla. Noe er morsomt anna kanskje ikke. Meen om du kjeder deg why not.. Og om dere er snille så kanskje det kommer en secret suprise from the twillight sun Fant noen stjernekort pluss et epic nr.1 Mewtwo kort. Husker jeg og en kompis fortalte en annen kompis at stjernekort var fakes, han trodde ikke på oss og gikk hjem. 1+ xD Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fy faen og dødt har det blitt her da? :S Nå logger jeg av og spiller wow jævla ditchere... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Ja sant det, lillesøster prøver å overbevise meg om å lese Twilight-bøkene. De er så morsomme og hun ler hele tiden sier hun. Hun er 25, da. Lillesøstera mi prøvde overbevise meg om at det var de beste bøkene som noengang er skrevet. Men så er hu femten, så hu er vel kanskje unnskyldt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Filmen er rein faggotry, men eg har høyrt at bøkene faktisk er veldig bra... frå begge kjønn edit: eintal Endret 4. september 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Syntes filmen var ganske bra jeg Kunne kanskje vært litt lenger så vi kunne fått se litt mer og få et større perspektiv.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Elendig film, elendige skuespillere. En elendig vampyr er han også. Også prøver han liksom og holde hu jenta unna seg selv, men han oppsøker henne hele tiden. Tok meg faktisk tid til og se den. Tror nok bøkene er bedre. Som vanlig. Endret 4. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Fant en kjekk teori om hvorfor croc huntern Steve Irwin EGENTLIG døde: Steve was being studied by the evil ninja, as he was looking for the perfect time to make his move When the time was right the rogue ninja made such a move. Dressed like a stingray, he could get close enough to Steve to strike. Honestly, who would have thought to dress up like a stingray? It's kinda brilliant. So anyway, just when the Great Crocodile Hunter realized that it wasn't a stingray at all, it was infact a ninja........ BLAMMMO!! The evil ninja pulls out his sword and strikes with incredible precision and then leaves without a trace. Since it was done in the water there is no DNA evidence to gather for tracing. No weapon was found as the ninja would have taken the sword with him. Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
simentp Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 aporpo filmer Skal se american pie 1-6 i natt/morgentidlig har sett naked mile og beta house før men ser de bare en gang til hvis ikke jeg sovner til da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Kos deg. Hva synes folk om min nye avatar? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Kos deg. Hva synes folk om min nye avatar? Ny? er det ikke samme som alltid da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Kos deg. Hva synes folk om min nye avatar? Usj, få den gamle tilbake.. Blir som når jeg hadde skiftet avatar for en tid tilbake, det ble bare helt feil Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skifter avatar hele tiden, jeg. Det er riktignok irriterende når andre gjør det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg dinger i mårra *kremt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg